Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GIFTEKLAR
Skrevet

Ja, det gjør jeg! Og blir veldig takknemlig når noen gjør det samme mot meg!

Jeg blir irritert om jeg kommer med favnen full og nesten holder på å miste alt jeg har i hendene, så må den foran - som kanskje bare har et brød å betale for, absolutt betale før meg...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

4

• morsan

2

• org

1

• forgiven

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er sjelden jeg handler veldig mye i gangen, men selv om jeg "bare" har en sånn bærekurv full, så lar jeg alltids folk med bare en vare eller to gå foran. Og jeg titter lengselsfullt på folk med stooore handlevogner foran meg også, når jeg selv står med en avis under armen. Jeg har spurt om å få gå foran et par ganger, og da har jeg fått lov. Men det føles litt dumt. Jeg har gjort det om jeg har hatt veldig dårlig tid, og de har hatt veldig mye varer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir irritert om jeg kommer med favnen full og nesten holder på å miste alt jeg har i hendene, så må den foran - som kanskje bare har et brød å betale for, absolutt betale før meg...

Her var det vel strengt tatt de med full vogn, som slapp andre foran....

Hvorfor ikke bruke kurv eller vogn?

Skrevet

Stort sett lar jeg de med en liten ting eller to gå foran meg.

Unntaket er når jeg har 2 sure unger rundt beina, og jeg vil komme meg ut fortest mulig ut;)

Snorkfrøken
Skrevet

Ja det gjør jeg. Skulle bare mangle synes jeg :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja det gjør jeg.

Noen ganger kan det nok hende at jeg ikke legger merke til dem, for jeg er ganske svimete, og som oftes sliten etter handletur.

Gjest Elextra
Skrevet

Legger ikke merke til de bak meg på den måten at jeg snur meg for å sjekke hvor mange varer de har. Men spør de om å slippe frem fordi jeg har langt flere varer, gjør de jo det.

Legger jeg tilfeldigvis merke til at de kun har en vare eller to mens jeg har en bugnende vogn, kan de også hende jeg foreslår det, men det er egentlig sjelden.

Skrevet

Så sant vedkommende ikke presser på for å komme foran, og jeg ser det (er også litt sløv til tider), så er det selvsagt å slippe vedkommende forbi.

Men prøver de å presse seg forbi - da stenger jeg så godt jeg kan! *TROLL*

Gjest blame
Skrevet

Ja, klart! For jeg vet hvor kjipt det er stå der og trippe med et brød og vente på at noen som har en handlekurv som tilsier at Armageddon er nær, skal bli ferdig :-)

Skrevet

Jeg gjør det samme som deg,det er vanlig høflighet det spør du meg.

Gjest GIFTEKLAR
Skrevet

Her var det vel strengt tatt de med full vogn, som slapp andre foran....

Hvorfor ikke bruke kurv eller vogn?

kanskje man kjøpte litt mer enn planlagt og har dårlig tid...

Skrevet

Ja når jeg ikke har fryktelig dårlig tid, så går småhandler foran :)

Jeg setter pris på at andre sender meg foran også.

Man skal ikke gjøre mot andre det man ikke vil andre skal gjøre mot deg, og omvendt! ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

kanskje man kjøpte litt mer enn planlagt og har dårlig tid...

Da trenger du vel ikke la andre gå foran! Mener jeg!

Skrevet

Det hender at jeg gjør ja. Greit om det er en eller to personer, men er det ei lang rekke med skoleungdommer som som står bak og presser på så gidder jeg ikke slippe de forbi

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, jeg sender kunder med en eller to varer foran meg i køen.

Skrevet

Jepp, det gjør jeg. Ellers så sniker jeg meg stort sett først i taxikøer og andre steder som jeg har muligheten til å gå foran så da er det hyggelig å la andre gjøre det innimellom.

Angelica :o)
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Folk blir så glade da. Blir forresten veldig glad selv når jeg får gå foran :)

Skrevet

Av og til. Kommer ann på om jeg har det travelt eller ikke.

Skrevet

Da trenger du vel ikke la andre gå foran! Mener jeg!

Ikke sant?!

Spørsmålet var jo om en med masse varer lot en med veldig få varer gå foran, ikke om man slapp forbi seg enhver med færre varer! ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke sant?!

Spørsmålet var jo om en med masse varer lot en med veldig få varer gå foran, ikke om man slapp forbi seg enhver med færre varer! ;-)

Nei, man har jo ikke tenkt å bli stående i butikken forever, likssom!

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...