2469 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Trenger et ordtak, men står helt fast nå (og jeg som normalt sett er god på sånt...) Ordatket må være fengende med tanke på å fange oppmerksomheten til en jobbsøker.... Har ett, men det har vi brukt tidligere "sats på månen - nå tretoppene". Noen som har noen gode forslag ???? 0 Siter
Hugmee Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Bruk trolldeig. Det brukte jeg da jeg laget med knøttet og det fungerte helt supert. Jeg hadde trolldeigen oppi en firkantet form slik at gipsen og ble firkantet med avtrykket som står ut. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Bruk trolldeig. Det brukte jeg da jeg laget med knøttet og det fungerte helt supert. Jeg hadde trolldeigen oppi en firkantet form slik at gipsen og ble firkantet med avtrykket som står ut. Hæ...? Hva slags ordtak er det? Ler så jeg rister... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har ingen forslag, annet enn nettsiden http://www.ordtak.no/ der du kanskje finner noen tips... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har ingen forslag, annet enn nettsiden http://www.ordtak.no/ der du kanskje finner noen tips... Artig at du linker til den siden! Jeg vet godt hvem som står bak den! Synes det er et flott sted, med mye bra stoff. Brukte den bl.a. da jeg var toastmaster i et brylup for noen år siden :-) 0 Siter
Hugmee Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Bruk trolldeig. Det brukte jeg da jeg laget med knøttet og det fungerte helt supert. Jeg hadde trolldeigen oppi en firkantet form slik at gipsen og ble firkantet med avtrykket som står ut. Unnskyld - dette kom heeelt feil 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hæ...? Hva slags ordtak er det? Ler så jeg rister... Goddag mann. Hostesaft! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Unnskyld - dette kom heeelt feil Du ga meg en god latter ihvertfall! Fort gjort å gjøre feil... 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Goddag mann. Hostesaft! Goddag mann hostesaft bør byttes ut med et nytt ordtak med jevne mellomrom! Hva er mer naturlig enn å svare "hostesaft" når noen sier "giddag mann!". 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Goddag mann hostesaft bør byttes ut med et nytt ordtak med jevne mellomrom! Hva er mer naturlig enn å svare "hostesaft" når noen sier "giddag mann!". Jeg ser gulroten i enden av tunnellen. 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Alltid så godt at det går for noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.