Gå til innhold

Trenger hjelp!

Gjest orker ikke si det nå

Anbefalte innlegg

Gjest orker ikke si det nå
Skrevet

Føler at jeg er fastlåst i meg og mitt akkurat nå – og jeg ser ikke noen vei ut av elendigheta.. Jeg er plaget med angst og depresjon, har vært det i mange år. Akkurat nå har jeg hatt influensa – og etter den så slår de andre tingene inn.. Mulig jeg er pms, men vet ikke. Jeg er bare så lei meg, og føler at alt er håpløst akkurat nå.

Jeg er ikke i full jobb, og har en jobb jeg kunne tenke meg å slutte i. Føler at så lenge jeg ikke klarer å jobbe fullt, så får jeg ikke noen annen jobb heller. Så jeg føler meg fanget. Jeg har søkt på en annen jobb nå, og har blitt innkalt til konferanse. Men det blir vel som de andre gangene, at jeg ikke vet hva jeg skal si i forhold til sykdommen, og at jeg føler at det blir en for stor risk å skulle bytte jobb..

Jeg har en kjæreste, vi har vært sammen i godt over et år. Det virker ikke som han vil ha et forhold hvor vi etter hvert skal bo sammen… og det er det jeg vil. Vi diskuterer fram og tilbake, men kommer ikke nærmere noen løsning. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det, men jeg merker at det tapper meg for krefter og får meg til å føle meg null verdt.

Jeg trekker meg tilbake fra venner og familie, og gjør ikke så mye annet enn å være hjemme. Orker ikke å snakke, for jeg vet ikke hva jeg skal snakke om. Jeg klarer ikke å se at det er noe positivt i livet mitt akkurat nå.

Gjest emma22
Skrevet

Et godt råd - du må finne en som har samme planer som deg, ikke kast bort tid på en som aldri blir voksen nok til å ta steget fullt ut.

Er han i tvil og derfor vil vente, så er det sikkert en grunn til at han er i tvil.

Ta en pause så han ser du mener alvor.

Søk på jobber overalt, hvorfor ikke videreutdanne deg?

Du må i alle fall aldri gi opp, ting ordner seg alltid for flinke snille jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...