Gå til innhold

Svelging av egen sperm

Anbefalte innlegg

Gjest la ruega
Skrevet

Herrer, jeg har et spørsmål til dere. Jeg føler meg vel egentlig sikker da. Dere MÅ jo både ha forsøkt å suge dere selv og i tillegg smakt på egen sperm?

Jeg kan i hvert fall tenke meg at jeg ville gjort dette hvis jeg var mann og hadde tilgang på sperm døgnet rundt :-)

Skrevet

Noen år siden dette er tatt opp, husker det ble skrevet om støtt og stadig da jeg begynte å henge her inne... Men det er vel de ferreste som klarer å bøye kroppen på en sånn måte at det er mulig.

Gjest la ruega
Skrevet

Noen år siden dette er tatt opp, husker det ble skrevet om støtt og stadig da jeg begynte å henge her inne... Men det er vel de ferreste som klarer å bøye kroppen på en sånn måte at det er mulig.

Jeg vet ikke hva de klarer. Har de en grei størrelse på penis burde det jo gå. De MÅ jo bare ha forsøkt. Og spise egen sperm kan de jo uansett.

Gjest la ruega
Skrevet

*gjesp*

Jeg visste da ikke at dette ble tatt opp for noen år siden!

Skrevet

Jeg visste da ikke at dette ble tatt opp for noen år siden!

rolig nå

Skrevet

Hvorfor gjesper du da?

Pga innlegget bare... sorry

Skrevet

Jeg vet ikke hva de klarer. Har de en grei størrelse på penis burde det jo gå. De MÅ jo bare ha forsøkt. Og spise egen sperm kan de jo uansett.

Men hvem i all verden vil spise sin egen sperm???

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva man kan gå rundt å lure på?

Skrevet

Hvorfor "må vi bare ha forsøkt det"?

Må også alle jenter/damer ha "smakt på" seg selv?

For meg virker dette ikke bare litt merkelig.....

Gjest Bordsvatten
Skrevet

Lite intelligente slutninger du trekker... "De MÅ jo ha prøvd".. For å sitere en kjent amerikansk filosof: "Duuuhh..."

Størrelsen på penis har lite eller ingenting med muligheten å gjøre. Det er bl.a. ribbeina som setter begrensninga for å kunne suge seg selv. Fjern et par ribben, og det blir kanskje mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...