Gjest la ruega Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Herrer, jeg har et spørsmål til dere. Jeg føler meg vel egentlig sikker da. Dere MÅ jo både ha forsøkt å suge dere selv og i tillegg smakt på egen sperm? Jeg kan i hvert fall tenke meg at jeg ville gjort dette hvis jeg var mann og hadde tilgang på sperm døgnet rundt :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Noen år siden dette er tatt opp, husker det ble skrevet om støtt og stadig da jeg begynte å henge her inne... Men det er vel de ferreste som klarer å bøye kroppen på en sånn måte at det er mulig. 0 Siter
Gjest la ruega Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Noen år siden dette er tatt opp, husker det ble skrevet om støtt og stadig da jeg begynte å henge her inne... Men det er vel de ferreste som klarer å bøye kroppen på en sånn måte at det er mulig. Jeg vet ikke hva de klarer. Har de en grei størrelse på penis burde det jo gå. De MÅ jo bare ha forsøkt. Og spise egen sperm kan de jo uansett. 0 Siter
Gjest la ruega Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 *gjesp* Jeg visste da ikke at dette ble tatt opp for noen år siden! 0 Siter
forgiven Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg visste da ikke at dette ble tatt opp for noen år siden! rolig nå 0 Siter
forgiven Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor gjesper du da? Pga innlegget bare... sorry 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg vet ikke hva de klarer. Har de en grei størrelse på penis burde det jo gå. De MÅ jo bare ha forsøkt. Og spise egen sperm kan de jo uansett. Men hvem i all verden vil spise sin egen sperm??? 0 Siter
Goliath Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg vet ikke hva de klarer. Har de en grei størrelse på penis burde det jo gå. De MÅ jo bare ha forsøkt. Og spise egen sperm kan de jo uansett. Hvorfor "må vi bare ha forsøkt det"? Må også alle jenter/damer ha "smakt på" seg selv? For meg virker dette ikke bare litt merkelig..... 0 Siter
Gjest Bordsvatten Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg vet ikke hva de klarer. Har de en grei størrelse på penis burde det jo gå. De MÅ jo bare ha forsøkt. Og spise egen sperm kan de jo uansett. Lite intelligente slutninger du trekker... "De MÅ jo ha prøvd".. For å sitere en kjent amerikansk filosof: "Duuuhh..." Størrelsen på penis har lite eller ingenting med muligheten å gjøre. Det er bl.a. ribbeina som setter begrensninga for å kunne suge seg selv. Fjern et par ribben, og det blir kanskje mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.