Gå til innhold

Penger trukket tilbake fra bankkontoen min?

Anbefalte innlegg

Gjest heisanndusann
Skrevet

Er det egentlig mulig? Jeg har fått feriepenger fra arbeidsgiveren min ettersom jeg har sagt opp der. Det er litt over en måned siden jeg så betalingen på kontoen min.

Når jeg nå går gjennom innbetalinger på kontoen, så finner jeg den ikke! Den er rett og slett ikke oppført der.

Er det mulig at summen kan være trukket tilbake (av en eller annen grunn) uten at jeg har fått beskjed? De har ingen grunn til å skulle gjøre det, men det er veldig rart at den posten bare er "slettet".

Noen som vet? Blir skikkelig forvirret, jeg ;) Vet sjelden hvor mye penger jeg har på konto, så jeg klarer ikke å regne meg frem til noe heller.

Skrevet

Det skjer feil.

Banker har gjort feil før.

Jeg anmeldte Kreditkassen for underslag da de tok penger fra en sperret konto der mine penger sto. Uten å melde fra. Den andre som hadde signert skyldte banken penger. Da tok de penger fra vår felles depositumskonto uten å fortelle om det.

En bank er også tyv hvis de fjerner penger fra en konto uten hjemmel. Det er akkurat som å stjele kæsj fra lommeboka di. Bankene ønsker å holde dette faktum skjult slik at de lettere kan manipulere konti om det "trengs".

Det er bare en rettslig kjennelse og din signatur som kan utløse et uttak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...