Gjest Pås Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes det var helt greit jeg! Jeg irriterer meg over navneskifter som er helt meningsløse, Statens veivesen som ble Mesta, her i Bergen ble busselskapet "Gaia", veldig omdiskutert selvsagt! Nå har "Gaia" fusjonert, og blitt til "Tide". Jeg var redd StatoilHydro også skulle bytte navn til noe helt meningsløst, f.eks. "Tone" eller noe lignende. StatoilHydro forstår vi i hvert fall hva er!! mvh 0 Siter
Gjest la ruega Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes det var helt greit jeg! Jeg irriterer meg over navneskifter som er helt meningsløse, Statens veivesen som ble Mesta, her i Bergen ble busselskapet "Gaia", veldig omdiskutert selvsagt! Nå har "Gaia" fusjonert, og blitt til "Tide". Jeg var redd StatoilHydro også skulle bytte navn til noe helt meningsløst, f.eks. "Tone" eller noe lignende. StatoilHydro forstår vi i hvert fall hva er!! mvh Hva, heter Statens Vegvesen Mesta!?!? 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes det var helt greit jeg! Jeg irriterer meg over navneskifter som er helt meningsløse, Statens veivesen som ble Mesta, her i Bergen ble busselskapet "Gaia", veldig omdiskutert selvsagt! Nå har "Gaia" fusjonert, og blitt til "Tide". Jeg var redd StatoilHydro også skulle bytte navn til noe helt meningsløst, f.eks. "Tone" eller noe lignende. StatoilHydro forstår vi i hvert fall hva er!! mvh Det er vel bare den delen av Statens veivesen som driver med 'veiutbygging' som ble trukket ut og fikk nytt navn? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hva, heter Statens Vegvesen Mesta!?!? Jaaa... Eller i hvert fall en del av det som tidligere var Statens veivesen er nå Mesta! Tipper det er noe igjen av Statens veivesen også da, men vet ikke hva! mvh 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er vel bare den delen av Statens veivesen som driver med 'veiutbygging' som ble trukket ut og fikk nytt navn? Jo, du har sikkert rett i at det er de som driver med veibygging, men navnet Mesta er nå meningsløst uansett! Kunne vel hett: Statens veivesen-veibygging, f.eks.? mvh 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes det var helt greit jeg! Jeg irriterer meg over navneskifter som er helt meningsløse, Statens veivesen som ble Mesta, her i Bergen ble busselskapet "Gaia", veldig omdiskutert selvsagt! Nå har "Gaia" fusjonert, og blitt til "Tide". Jeg var redd StatoilHydro også skulle bytte navn til noe helt meningsløst, f.eks. "Tone" eller noe lignende. StatoilHydro forstår vi i hvert fall hva er!! mvh Er så enig med deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.