Gå til innhold

StatoilHydro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det var helt greit jeg! Jeg irriterer meg over navneskifter som er helt meningsløse, Statens veivesen som ble Mesta, her i Bergen ble busselskapet "Gaia", veldig omdiskutert selvsagt! Nå har "Gaia" fusjonert, og blitt til "Tide".

Jeg var redd StatoilHydro også skulle bytte navn til noe helt meningsløst, f.eks. "Tone" eller noe lignende.

StatoilHydro forstår vi i hvert fall hva er!!

mvh

Gjest la ruega
Skrevet

Jeg synes det var helt greit jeg! Jeg irriterer meg over navneskifter som er helt meningsløse, Statens veivesen som ble Mesta, her i Bergen ble busselskapet "Gaia", veldig omdiskutert selvsagt! Nå har "Gaia" fusjonert, og blitt til "Tide".

Jeg var redd StatoilHydro også skulle bytte navn til noe helt meningsløst, f.eks. "Tone" eller noe lignende.

mvh

Hva, heter Statens Vegvesen Mesta!?!?

Skrevet

mvh

Det er vel bare den delen av Statens veivesen som driver med 'veiutbygging' som ble trukket ut og fikk nytt navn?

Skrevet

Hva, heter Statens Vegvesen Mesta!?!?

Jaaa... Eller i hvert fall en del av det som tidligere var Statens veivesen er nå Mesta! Tipper det er noe igjen av Statens veivesen også da, men vet ikke hva!

mvh

Skrevet

Det er vel bare den delen av Statens veivesen som driver med 'veiutbygging' som ble trukket ut og fikk nytt navn?

Jo, du har sikkert rett i at det er de som driver med veibygging, men navnet Mesta er nå meningsløst uansett! Kunne vel hett: Statens veivesen-veibygging, f.eks.?

mvh

hidi, the scorpion
Skrevet

mvh

Er så enig med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...