Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest spyspyspy
Skrevet

Jepp. Den blir fort rabiat. Dersom det ikke er for mye snø på vinduskarmen, hopper han opp dit og banker på glasset med klørne. Noen ganger strekker han seg opp til nederste horisontale stav på vindussprossene. Greier nesten å rive dem ned. Eller han spankulerer frem og tilbake på vinduskarmen mens han kikker inn.

Så synd du ikke har klart å oppdra den da, er jo ikke katten sin feil!!

Gjest spy-pass deg!
Skrevet

Ønsker ikke det dyret noe vondt. Det har bare gått feil vei. I de mest frustrerte øyeblikk kommer tanker om alle mulige slags utgaver av Katzenjammer...

Viste ikke det var så dyrt å avlive katter. Å bruke hammer er selvfølgelig billigst. Fikk litt å tenke på med disse svarene.

du er ikke en mann, er du? tenker du er ei fjortisjente som vil ha det litt gøy :)

Gjest Iq på 9?
Skrevet

OM du er ute etter å provosere?

For jeg blir det.

Grundig.

OM du ikke har råd til å punge ut en forbanna 1000 lapp til veterinæren, så har du aldri hatt råd til å ha noen kjæledyr heller.

Hva med å bruke det du har skolten til å tenke med før du anskaffer et dyr?

pssssst..tror ikke "han" vet hva skolt betyr..av en eller annen grunn fikk dette til meg å tenke på vanmaneter..hmmm...

Skrevet

En gang vi var på skoletur på barneskolen, fant vi en katt som het Mons som gikk på brygga. Vi kastet ham på sjøen og han måtte svømme nesten 50 meter for å komme seg opp på land. Det var _jeg: som sa at han gutten skulle gjøre det, men hva kan du forvente av en 11-åring da?

Ja, det var veldig slemmt gjort, men gjort er gjort.

Og hvorfor i helvete forteller du dette? Er dette freakshowtråden eller?

Gjest pass deg
Skrevet

Og hvorfor i helvete forteller du dette? Er dette freakshowtråden eller?

Yepp!! And the freakshow goes on....

Skrevet

Forhør deg med en dyrlege, jeg tror nemmelig ikke at det koster så mye å få avlivet katten der.

Men det kommer kanskje ann på hvor i landet man bor.

Her jeg bor er det kun en tre/fire hundre kroner eller noe tror jeg. (et par hundre til hvis dyrlegen skal ta seg av katten etterpå)

Avlive katt selv bør en være forsiktig med å begi seg ut på. Da bør en være sikker på at en vet akkurat hva som "funker" og at en er i stand til det og ikke gjør "halvgod" jobb fordi en pingler ut underveis.

Skjønner frustrasjonen din dog, har selv ei berte som henger i sprossene (de er forøvrig helt oppskrapet selv om de ble nymalt i fjor) og når hun er inne kan hun finne på å gå på do i et eller annet hjørne.

Har aldri fått henne ren uansett hvor godt jeg har jobbet med det.

Ikke kan vi stenge henne ute hele tiden heller, det er plageri for katten, som er vant til å komme inn i ny og ne, og for oss som må høre på mjælinga og krafsinga av kattelapper langt oppover vinduet.

Vi tenker tanken selv, å ta henne.

Selv om hun er fryktelig søt (det er derfor vi har drøyet) så er hun virkelig slitsom med masinga si og dobesøkene innomhus.

Mange takk for hyggelig svar. Du skjønte godt problemet.:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...