Gå til innhold

Om ting man har slettet på Pcn..

Anbefalte innlegg

Gjest Mantilla
Skrevet

Kjæresten min satt med PCn min og kom over en film av ganske erotisk kvalitet (av meg og ekskjæresten min). Jeg visste ikke at jeg hadde denne på PCn, fordi jeg trodde alt såne var slettet.

Heldigvis så han bare begynnelsen, så jeg fikk dratt han vekk derfra, og slettet filmen så han så ikke at det var meg med på den. Jeg vil ikke han skal se eller vite at jeg har vært med på noe sånn, selv om det var "bare privat".

Fikk overbevist han (les løyet) og sagt at det bare var noe fra nettet som hadde blitt glemt å bli slettet. Jeg vil virkelig ikke han skal vite om det der, fordi det hadde gjort han forferdelig opprørt og trist og følt seg usikker på seg selv (dere vet hvordan det kan være)

Jeg har gått gjennom PCn min nå, og søkt gjennom etter alt av video og upassende bilder. Jeg har slettet alt fra papirkurven også, så er alt borte nå da?

Hvordan kan jeg være sikker på at all snusk er borte? Når det er slettet fra maskinen og papirkurven, da er det vel borte på ordentlig ikkesant?

Hva annet kan jeg gjøre for å være sikker på at dette ikke blir hentet opp igjen til maskinen på en måte? Kan han eventuelt finne tilbake til det jeg har slettet?

Gjest ivarm
Skrevet

Dere har ikke et veldig åpent forhold. Dømt til å mislykkes.

Gjest Mantilla
Skrevet

Dere har ikke et veldig åpent forhold. Dømt til å mislykkes.

Vel, jeg ba ikke deg om noe samlivsråd, gjorde jeg vel? Dette var et rent teknisk spørsmål.

Gjest ivarm
Skrevet

Vel, jeg ba ikke deg om noe samlivsråd, gjorde jeg vel? Dette var et rent teknisk spørsmål.

Du får ikke alltid det du ber om. Jeg svarer hva jeg vil. Du sutrer naturligvis også så mye du vil.

Glad jeg ikke har deg som kjæreste, som driver og skjuler ting for typen.

Gjest Mantilla
Skrevet

Du får ikke alltid det du ber om. Jeg svarer hva jeg vil. Du sutrer naturligvis også så mye du vil.

Jeg er egentlig en veldig kjent DOL'er, men det er akkurat på grunn av slike svar som du kommer med he at jeg har hoppet over til andre mer seriøse fra. Dessverre var det ingen der som kunne hjelpe meg, så jeg tenkte å be om råd her.

Rart at man ikke kan stille et spørsmål uten å få masse annet slengt i trynet, som ikke har noe med spørsmålet å gjøre i det hele tatt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje du får seriøse svar, om du skriver innlegget under forum for data?

Jeg har dessverre ikke peiling, men mener å ha hørt at de som er kjempeflinke med data, kan finne det meste!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er egentlig en veldig kjent DOL'er, men det er akkurat på grunn av slike svar som du kommer med he at jeg har hoppet over til andre mer seriøse fra. Dessverre var det ingen der som kunne hjelpe meg, så jeg tenkte å be om råd her.

Rart at man ikke kan stille et spørsmål uten å få masse annet slengt i trynet, som ikke har noe med spørsmålet å gjøre i det hele tatt.

Ikke bry deg om slike totalt unødvendige kommentarer!

Gjest Mantilla
Skrevet

Ikke bry deg om slike totalt unødvendige kommentarer!

Takk! :-)

Synes liksom det er så unødvendig å komme med sånt, når det ikke er det man spør om i utgangspunktet.

Gjest Mantilla
Skrevet

Kanskje du får seriøse svar, om du skriver innlegget under forum for data?

Jeg har dessverre ikke peiling, men mener å ha hørt at de som er kjempeflinke med data, kan finne det meste!

Takk for svar hidi, jeg skal legge innlegget på dataforumet også :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for svar hidi, jeg skal legge innlegget på dataforumet også :-)

Håper du får skikkelig svar! Skjønner godt at du vil få det slettet så fort som mulig!

Skrevet

Slett også alle informasjonskapsler. Gå på Verktøy, Alternativer og på Slett informasjonskapser, trykk også på Slett filer og slett loggen.

Titt i søpplekassen, det du har slettet havner der og du må slette de derfra også.

Du kan sende filmene til meg så kan jeg slette dem for deg, hehe.

Skrevet

Dette er vel ikke akkurat det man behøver å vise til en ny kjæreste. Ikke noe han har noe med. En ting er å si at det har blitt tatt noen bilder/filmer, men å vise dem er ikke pent gjort ovenfor eksen heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Slett også alle informasjonskapsler. Gå på Verktøy, Alternativer og på Slett informasjonskapser, trykk også på Slett filer og slett loggen.

Titt i søpplekassen, det du har slettet havner der og du må slette de derfra også.

Du kan sende filmene til meg så kan jeg slette dem for deg, hehe.

Hehe luringen! :o)

Skrevet

Helt borte blir det vel ikke. Vet ikke hvor datakyndig kjæresten din er, men det meste er mulig å hente fram selv om en tror en har slettet det.

Jeg har også en del på min pc, som er slettet. Det er både film og bilder som ikke er aktuelle lenger, og selv om en kanskje ikke vil at kjæresten skal se det, er det nødvendig å skjule at en har vært med på det?

Hm...jaja. uansett, det er nok slettet for de fleste når du har slettet og tømt papirkurv osv, men en datakyndig person som kan en del om sånt kan hente litt av hvert fram igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...