Gå til innhold

Informerer IKEA feil i næringsinnholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjøttbollene som har denne fordelingen mellom protein/fett/karbohydrat, eller hele pakka? For det er vel poteter der også? Da høres det nemlig litt rart ut at fettprosenten er hele 44%, men jeg er ingen ernæringsekspert, altså

Det er da ikke poteter i kjøttbollene som selges på IKEA?

Er ikke det bare frosne svenske "kjöttbullar" da?

Gjest er dette feil
Skrevet

Det er da ikke poteter i kjøttbollene som selges på IKEA?

Er ikke det bare frosne svenske "kjöttbullar" da?

Nei det er poteter og saus til. Er en sånn ferdigpakke du bare varmer i mikroen.

hare1365380455
Skrevet

Selger de kjøttboller på IKEA også nå for tiden?

På ikea på Forus har de en liten butikk med forskjellige varer. Kjøttboller, knekkebrød, tyttebærsyltetøy og noen andre ting (sjokolade). :)

Skrevet

Nei det er poteter og saus til. Er en sånn ferdigpakke du bare varmer i mikroen.

Ah, har bare sett pakningene med kun kjøttboller i fryseren jeg.

Men enig med andre her at det høres litt lite ut.

Gjest ikkepåikeada!!!
Skrevet

Da skal jeg sende en mail til IKEA og klage. Takk!

Irriterende når man i god tro kjøper ting som viser seg å ha feil innhold. Er faktisk ganske mange som tenker på kosthold i dette landet.

Ehhhh...

De her i landet som er opptatt av kosthold kjøper vel ikke middagen sin på IKEA??????????????

Da vet de i tilfelle hårreisende lite om hva et sunt og godt kosthold innebærer...

Skrevet

Ikea har vel alltid solgt kjøttboller? De har en bitteliten avdeling for svensk mat i alle fall.

Aner ikke jeg. Men har aldri tenkt på IKEA som annet enn møbler etc jeg

Skrevet

Aner ikke jeg. Men har aldri tenkt på IKEA som annet enn møbler etc jeg

I Trondheimsbutikken har de i alle fall en liten matvareavdeling etter kassene til møbelvarehusdelen.

Gjest er dette feil?
Skrevet

Ehhhh...

De her i landet som er opptatt av kosthold kjøper vel ikke middagen sin på IKEA??????????????

Da vet de i tilfelle hårreisende lite om hva et sunt og godt kosthold innebærer...

Den kommentaren var vel litt dum? Man kan vel være opptatt av hva man putter i seg og samtidig av og til kjøpe ferdigmat? Er ikke noe annerledes enn Fjordland dette. Dessuten er det billigere og veldig godt. Man regner jo med at det som står oppgitt på pakken er riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...