Gå til innhold

Når du blir gammel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser du for deg din pensjonisttilværelse?

Jeg har absolutt ikke lyst til å bo i Norge om vinteren. Da drar jeg heller til Costa del Sol, slapper av og nyter varmen. Det er min plan.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• forgiven

10

• creature

5

• asterix

3

• Mista nikket

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Du er fæl til å lure på det meste du.

Skrevet

Bare koslig det.

Gjest trultemor26
Skrevet

Du kan sikkert nyte varmen om vinteren her i Norge om noen år også.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men h*n har lovet å oppføre seg, og lure kan vi vel alle gjøre avogtil...

Skrevet

At min kjære og jeg bor i ro og fred i et lite hus på landet, at vi får ha helsa i behold og slipper å snu på hver eneste krone for å få det til å gå rundt. At kjærligheten har holdt og at vi fremdeles har evnen til å trives sammen, respektere hverandre og ta vare på de små tingene i hverdagen.

Kanskje har ungene mine fått barn så vi kan få barnebarn på besøk av og til? Sannsynligvis har jeg en katt eller to og noe annet på fire bein også. :o)

Jeg er ikke så storforlangende.

Skrevet

Du kan sikkert nyte varmen om vinteren her i Norge om noen år også.

Hehe, godt poeng. Dog vil det fortsatt være mørkt. Trenger lys.

Men ser ikke bort fra at vi har snøfrie vintre i Vestfold innen jeg er pensjonist.

Skrevet

At min kjære og jeg bor i ro og fred i et lite hus på landet, at vi får ha helsa i behold og slipper å snu på hver eneste krone for å få det til å gå rundt. At kjærligheten har holdt og at vi fremdeles har evnen til å trives sammen, respektere hverandre og ta vare på de små tingene i hverdagen.

Kanskje har ungene mine fått barn så vi kan få barnebarn på besøk av og til? Sannsynligvis har jeg en katt eller to og noe annet på fire bein også. :o)

Jeg er ikke så storforlangende.

Bra, bare ikke forvent barnebarn. Jeg har dårlige erfaringer med foreldre som maser om at de vil ha barnebarn. Forferdelig plagsomt.

Skrevet

Når vi blir pensjonister kjøper vi oss leilighet nærmere sentrum og nyter livet med gåturer og cafeliv.

Gjest creaturen
Skrevet

Jeg blir ikke så gammel... ;)

Gjør du vel!

Gjest creaturen
Skrevet

Jeg planlegger ikke å bli så gammel.

Planlegger du å dø før du er pensjonist!?

Skrevet

Gjør du vel!

nei, desverre... Men hadde jeg blitt det, så hadde jeg ville vært sammen med mine nærmeste venner og familie på det tidspunktet. Sted er uviktig for meg =)

Gjest creaturen
Skrevet

nei, desverre... Men hadde jeg blitt det, så hadde jeg ville vært sammen med mine nærmeste venner og familie på det tidspunktet. Sted er uviktig for meg =)

Hvorfor blir du ikke så gammel?

Skrevet

Hvorfor blir du ikke så gammel?

Det ønsker jeg ikke å gå innpå her.. Slik er det bare.

Skrevet

Da skal jeg sitte som matriak ved bordenden med huset fullt av barnebarn. ;-)

Gjest creatur1
Skrevet

Det ønsker jeg ikke å gå innpå her.. Slik er det bare.

Da så. Høres ut som en sykdom. I så fall svært trist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...