Gå til innhold

Når du blir gammel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nickene mine er utilgjengelige, tilhører andre brukere, får jeg beskjed om. Men creatur1 er IKKE meg, det er stjålet. Hvordan går det an?

hehe.. Jeg blir bare forvirret av hele greia.. Vet ikke hvem noen er lenger..

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• forgiven

10

• creature

5

• asterix

3

• Mista nikket

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Nickene mine er utilgjengelige, tilhører andre brukere, får jeg beskjed om. Men creatur1 er IKKE meg, det er stjålet. Hvordan går det an?

Har jeg snakket med 3 forskjellige i denne tråden? er det det du sier?

Gjest ekte creature
Skrevet

Ja, men jeg får beskjed om at nickene tilhører andre brukere! Må derfor bytte hele veien. Men de er alle mine nick.

Kan virke som webmaster prøver å bli kvitt meg.

Nei, bare jeg som har svart her. Hvis ingen har sagt noe frekt.

Skrevet

Det blir litt av en gjeng hvis barna dine også får flere barn enn gjennomsnittet :-)

Tenker mye på antall barn for tiden. Vi vurderer jo barn nr fire, og da tenker jeg at det er jo "piece of cake" i forhold til deg!

Jeg har veldig lyst på en til nå - mannen min holder igjen...

Jo - det blir koselig å bli gammel også - hvis helsa er OK og en har noen kjære rundt seg :-)

Merker ikke forskjell engang på 3 og 4 kan du si til han. ;-)

Skrevet

Når jeg blir gammel skal jeg gå i fjellet og leve livet.

Gjest prust
Skrevet

Merker ikke forskjell engang på 3 og 4 kan du si til han. ;-)

Det var et kronargument fra en dreven mor :-)

Skal legge det frem for ham ved en god anledning! Det var først han som begynte å snakke om barn nr fire, mens jeg ikke ville ha flere og undersøkte sterilisering (deler av 2006). I jula begynte jeg å tenke annerledes - og de siste to månedene har jeg tenkt veldig mye på dette. Nå, når han forstår at jeg gjerne vil ha en til, setter han på bremsene....

Har så sterkt ønske om å få oppleve alt det som hører et nytt barn til - en siste gang!

Takk for innspill Asterix :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...