Gjest hemmelig nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Så da var det ingen her som hadde lungebetennelse blant annet? Andre nick jeg skal være obs på? (Dere trenger ikke skrive nickene, for det bør vi ikke gjøre. Men dere kan svare "ja" eller "nei".) Hilsen "lei trolling" og 0 Siter
Gjest bruker ikke fast nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det beste er å la være å bry seg om hvem som er hva. Forstår ikke dette konstante doltullet med trolling osv. Jeg spekulerer aldri i hvem som er hva og hva som er hvem. 0 Siter
Gjest bruker til vanlig fast nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 H*n det er snakk om som har lungebetennelse, er nok på sykehuset! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 H*n det er snakk om som har lungebetennelse, er nok på sykehuset! Vedkommende er ikke på sykehus, men sliter med smerter og pusteproblemer... 0 Siter
Gjest bruker til vanlig fast nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Vedkommende er ikke på sykehus, men sliter med smerter og pusteproblemer... Tror den det er snakk om er der fordi jeg har ikke sett nicjet på flere dager. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tror den det er snakk om er der fordi jeg har ikke sett nicjet på flere dager. Var her senest i går! vet godt hvem du henviser til! 0 Siter
Gjest fattardetinte Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Fatter ikke at folk gidder bry seg hva andre skriver om!! Les det du vil, og hopp over resten, vel. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Du er lei trolling og hemmelige nick. Men hvorfor signerer du med hemmelig nick da? 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 H*n det er snakk om som har lungebetennelse, er nok på sykehuset! Nå, vedkommende er ikke sjukere enn at h*n vaser rundt her nå med ulike varianter av creatur-nicket + en rekke andre. Ikke sant Hidi 0 Siter
Gjest bruker til vanlig fast nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Var her senest i går! vet godt hvem du henviser til! Da vet ikke jeg hvem det er snakk om. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har lungebetennelse. So what? Dersom du er så "lei av trolling", så er det kanskje et poeng å ikke lage nok en tråd om det? 0 Siter
Gjest hemmelig nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Fatter ikke at folk gidder bry seg hva andre skriver om!! Les det du vil, og hopp over resten, vel. Jeg vil ikke lese vissvas og bruke tid på å gi råd til noen som tuller. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nå, vedkommende er ikke sjukere enn at h*n vaser rundt her nå med ulike varianter av creatur-nicket + en rekke andre. Ikke sant Hidi Nå er jeg spent.. Hvordan setter du det i sammenheng? 0 Siter
Gjest hemmelig nick Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173361611' post='3562515] Du er lei trolling og hemmelige nick. Men hvorfor signerer du med hemmelig nick da? Beklager, men jeg vil ikke ha noen etter meg. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Beklager, men jeg vil ikke ha noen etter meg. OK. Men du motsier jo deg selv litt da, lei av hemmelige nick, men bruker det selv. 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har lungebetennelse. So what? Dersom du er så "lei av trolling", så er det kanskje et poeng å ikke lage nok en tråd om det? Enig. Patetisk er det. Attpåtil er vedkommende anonym. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Enig. Patetisk er det. Attpåtil er vedkommende anonym. ... Right. 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 ... Right. Right hva? At jeg ikke er tacomix. Fordommer er farlig. Jeg er IKKE tacomix og ville aldri trollet meg inn i en rolle som truer med selvmord osv. Pass kjeften din og dine egne troll. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nå, vedkommende er ikke sjukere enn at h*n vaser rundt her nå med ulike varianter av creatur-nicket + en rekke andre. Ikke sant Hidi Tacomix og creatur er ikke den samme! 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix og creatur er ikke den samme! Joda, vi er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.