Gjest blame Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Right hva? At jeg ikke er tacomix. Fordommer er farlig. Jeg er IKKE tacomix og ville aldri trollet meg inn i en rolle som truer med selvmord osv. Pass kjeften din og dine egne troll. Såså, rolig nå. Har du glemt allerede at du har outet deg selv som en som flyr rundt med en drøss med forskjellige nick? Jeg har ALDRI påstått at jeg tror at Tacomix er noe troll. Derimot er det opplest og vedtatt AT det er et troll her. Merkelig nok driver dette trollet og skriver med forskjellige nick i samme tråd. Hmm, det hørtes jo nesten kjent ut, sant? Så spar meg for bjeffing. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nå, vedkommende er ikke sjukere enn at h*n vaser rundt her nå med ulike varianter av creatur-nicket + en rekke andre. Ikke sant Hidi Hidi er ikke en slik drittkjerring som du, som anklager folk for å være tacomix. Har du ikke fått med deg at jeg har gått over til kun å skrive under creaturen-nickene? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Joda, vi er det. Nå blir jeg forbanna her jeg sitter. Nei, vi er ikke samme person. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Såså, rolig nå. Har du glemt allerede at du har outet deg selv som en som flyr rundt med en drøss med forskjellige nick? Jeg har ALDRI påstått at jeg tror at Tacomix er noe troll. Derimot er det opplest og vedtatt AT det er et troll her. Merkelig nok driver dette trollet og skriver med forskjellige nick i samme tråd. Hmm, det hørtes jo nesten kjent ut, sant? Så spar meg for bjeffing. Jeg har MANGE trollenick, jeg. Men hva så? 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hidi er ikke en slik drittkjerring som du, som anklager folk for å være tacomix. Har du ikke fått med deg at jeg har gått over til kun å skrive under creaturen-nickene? Jeg BOR ikke her. 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nå blir jeg forbanna her jeg sitter. Nei, vi er ikke samme person. Joda. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Joda, vi er det. Hæ!? Noen har bøffa nicket mitt. Jeg lover! "Joda, vi er det" var det ikke jeg som skreiv! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nå blir jeg forbanna her jeg sitter. Nei, vi er ikke samme person. Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten! Håper formen din er bedre! *klem* 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg BOR ikke her. Hvis du ikke bor her, bør du kanskje være forsiktig med å anklage hvem som er Tacomix og ikke. 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 NEIIIIII Joda. Jævlig tilfeldig at du plutselig dukket opp i denne tråden, etter flere dager fraværende? Hvordan går det med lungebetennelsen? Ikke strøket med enda? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Joda. Jævlig tilfeldig at du plutselig dukket opp i denne tråden, etter flere dager fraværende? Hvordan går det med lungebetennelsen? Ikke strøket med enda? Kommer en tråd fra meg snart! 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nå blir jeg forbanna her jeg sitter. Nei, vi er ikke samme person. Du er en bløffer! tacomix er nicket, ikke Tacomix. Keinstein eller? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvis du ikke bor her, bør du kanskje være forsiktig med å anklage hvem som er Tacomix og ikke. Enig. Tacomix er tilbake på dol nå! 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten! Håper formen din er bedre! *klem* Tacomix er vel en bløffer? tacomix er navmet. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten! Håper formen din er bedre! *klem* Tacomix er vel en bløffer? tacomix er navmet. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Joda. Jævlig tilfeldig at du plutselig dukket opp i denne tråden, etter flere dager fraværende? Hvordan går det med lungebetennelsen? Ikke strøket med enda? Det er lov å ta seg fri fra dol noen dager. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hæ!? Noen har bøffa nicket mitt. Jeg lover! "Joda, vi er det" var det ikke jeg som skreiv! Nå er forvirringen total.... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Du er en bløffer! tacomix er nicket, ikke Tacomix. Keinstein eller? Tacomix er meg! Det er ingen som kødder. Sitter her i egen person! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Du er en bløffer! tacomix er nicket, ikke Tacomix. Keinstein eller? Tacomix er meg! Det er ingen som kødder. Sitter her i egen person! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.