Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten! Håper formen din er bedre! *klem* Herregud, hvor naiv går det an å bli?? Tacomix dukket opp her da EnLitenKattePus forsvant. Creatur dukket opp da Tacomix forsvant. Tacomix har ikke skrevet et innlegg her på flere dager, men dukker plutselig opp når h*n blir beskyldt for å være Creatur. Våkn opp.... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix er vel en bløffer? tacomix er navmet. Tacomix er riktig nick, har alltid vært stor T 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er lov å ta seg fri fra dol noen dager. Jeg har tydlig ikke fått lov til det. Nå har jeg blitt bedre også av lungebetennelsen! 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Joda. Jævlig tilfeldig at du plutselig dukket opp i denne tråden, etter flere dager fraværende? Hvordan går det med lungebetennelsen? Ikke strøket med enda? Driti på draget! Alle som trodde det kun var ett troll på DOL, ser at de tar feil. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten! Håper formen din er bedre! *klem* Jeg skriver en tråd snart. Jeg er så lei at folk skal si at andre er meg og jeg er andre. At nå sprakk jeg 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Herregud, hvor naiv går det an å bli?? Tacomix dukket opp her da EnLitenKattePus forsvant. Creatur dukket opp da Tacomix forsvant. Tacomix har ikke skrevet et innlegg her på flere dager, men dukker plutselig opp når h*n blir beskyldt for å være Creatur. Våkn opp.... Haha, outing! 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Vedkommende er ikke på sykehus, men sliter med smerter og pusteproblemer... hidi, dette kan da umulig være den ekte tacomix? Hadde h*n slik selvtillit? Og bare LITT merkelig at h*n dukker opp her nå, hva? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Oppsummering av tråd, forvirringen er total, i hvetfall hos meg. Tacomix er ingen troll. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 hidi, dette kan da umulig være den ekte tacomix? Hadde h*n slik selvtillit? Og bare LITT merkelig at h*n dukker opp her nå, hva? Hvorfor dukket jeg opp akurat nå? Jeg har sett alt hva dere har skrevet om meg siden jeg var her sist. Jeg kom nå for jeg er så dritt lei nå av oppførselen deres. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Oppsummering av tråd, forvirringen er total, i hvetfall hos meg. Tacomix er ingen troll. Godt ha deg her. Jeg har tydligvis ikke kunnet tatt en pause fra dol. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor dukket jeg opp akurat nå? Jeg har sett alt hva dere har skrevet om meg siden jeg var her sist. Jeg kom nå for jeg er så dritt lei nå av oppførselen deres. I følge folk på forumet her er du et troll, men andre mener at du er en tilbakestående jente med null kontakt med offentligheten. Og nå virker du maks selvsikker her. Vet ikke hva jeg skal tro. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 hidi, dette kan da umulig være den ekte tacomix? Hadde h*n slik selvtillit? Og bare LITT merkelig at h*n dukker opp her nå, hva? Tacomix har nok sittet og lest her, vil jeg tro. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Oppsummering av tråd, forvirringen er total, i hvetfall hos meg. Tacomix er ingen troll. Så klart er Tacomix troll. En eller annen bruker hacker seg inn og stjeler brukernavnet mitt creatur1, da kan h*n sikkert klare å kapre Tacomix også! 0 Siter
org Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Godt ha deg her. Jeg har tydligvis ikke kunnet tatt en pause fra dol. Hei, koselig å se nicket ditt igjen! Trodde du hadde blitt skremt vekk, jeg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hei, koselig å se nicket ditt igjen! Trodde du hadde blitt skremt vekk, jeg. Det er vel ikke så lenge til før jeg forsvinner, om ikke dette gir seg snart. Saken er den at jeg har prøvd å ikke engasjere meg i alt det tullet som ble når jeg stakk på legevakten. Har fått med meg alt. Å folk kan gjerne beklage seg at de tror jeg er et troll. For et troll er jeg ikke, men har fortsatt lungebetennelse. 0 Siter
Gjest ekte creature Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er vel ikke så lenge til før jeg forsvinner, om ikke dette gir seg snart. Saken er den at jeg har prøvd å ikke engasjere meg i alt det tullet som ble når jeg stakk på legevakten. Har fått med meg alt. Å folk kan gjerne beklage seg at de tror jeg er et troll. For et troll er jeg ikke, men har fortsatt lungebetennelse. Noen har nettopp stjålet nicket mitt mens jeg ble beskyldt for å stå bak Tacomix. Jeg tror Tacomix er ekte, men at du jeg skriver til nå, er en hacker av et troll som har stjålet nicket hennes. Hvis jeg tar feil, beklager jeg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Tacomix har nok sittet og lest her, vil jeg tro. Riktig hidi. Har fått med meg absolutt alt. Har bare ikke orket å skrive mens jeg prøver å bli frisk! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Noen har nettopp stjålet nicket mitt mens jeg ble beskyldt for å stå bak Tacomix. Jeg tror Tacomix er ekte, men at du jeg skriver til nå, er en hacker av et troll som har stjålet nicket hennes. Hvis jeg tar feil, beklager jeg. Jeg sitter her i egen Tacomix person. Kan du og alle forstå det snart? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 I følge folk på forumet her er du et troll, men andre mener at du er en tilbakestående jente med null kontakt med offentligheten. Og nå virker du maks selvsikker her. Vet ikke hva jeg skal tro. Jeg er verken et troll eller tilbakestående person. Jeg er bare syk for tiden og dermed er jeg ikke med venner og familien bor langt, langt unna. 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg sitter her i egen Tacomix person. Kan du og alle forstå det snart? Du kan ikke bevise det...Menmen, du er uskyldig til det motsatte er bevist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.