Gå til innhold

oppdater meg

Anbefalte innlegg

Gjest creatur1
Skrevet

Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten!

Håper formen din er bedre!

*klem*

Herregud, hvor naiv går det an å bli??

Tacomix dukket opp her da EnLitenKattePus forsvant. Creatur dukket opp da Tacomix forsvant. Tacomix har ikke skrevet et innlegg her på flere dager, men dukker plutselig opp når h*n blir beskyldt for å være Creatur.

Våkn opp....

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

5

• org

2

• creature

2

• Hatsumomo

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Tacomix er vel en bløffer? tacomix er navmet.

Tacomix

er

riktig

nick,

har

alltid

vært

stor

T

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er lov å ta seg fri fra dol noen dager.

Jeg

har

tydlig

ikke

fått

lov

til

det.

har

jeg

blitt

bedre

også

av

lungebetennelsen!

Gjest creatur
Skrevet

Joda. Jævlig tilfeldig at du plutselig dukket opp i denne tråden, etter flere dager fraværende?

Hvordan går det med lungebetennelsen? Ikke strøket med enda?

Driti på draget! Alle som trodde det kun var ett troll på DOL, ser at de tar feil.

Gjest Tacomix
Skrevet

Tacomix - ikke bry deg om de som bråker på denne måten!

Håper formen din er bedre!

*klem*

Jeg

skriver

en

tråd

snart.

Jeg

er

lei

at

folk

skal

si

at

andre

er

meg

og

jeg

er

andre.

At

sprakk

jeg

Gjest creatur
Skrevet

Herregud, hvor naiv går det an å bli??

Tacomix dukket opp her da EnLitenKattePus forsvant. Creatur dukket opp da Tacomix forsvant. Tacomix har ikke skrevet et innlegg her på flere dager, men dukker plutselig opp når h*n blir beskyldt for å være Creatur.

Våkn opp....

Haha, outing!

Gjest creatur
Skrevet

Vedkommende er ikke på sykehus, men sliter med smerter og pusteproblemer...

hidi, dette kan da umulig være den ekte tacomix? Hadde h*n slik selvtillit?

Og bare LITT merkelig at h*n dukker opp her nå, hva?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Oppsummering av tråd, forvirringen er total, i hvetfall hos meg.

Tacomix er ingen troll.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvorfor dukket jeg opp akurat nå? Jeg har sett alt hva dere har skrevet om meg siden jeg var her sist. Jeg kom nå for jeg er så dritt lei nå av oppførselen deres.

Gjest Tacomix
Skrevet

Tacomix er ingen troll.

Godt ha deg her. Jeg har tydligvis ikke kunnet tatt en pause fra dol.

Gjest creatur
Skrevet

Hvorfor dukket jeg opp akurat nå? Jeg har sett alt hva dere har skrevet om meg siden jeg var her sist. Jeg kom nå for jeg er så dritt lei nå av oppførselen deres.

I følge folk på forumet her er du et troll, men andre mener at du er en tilbakestående jente med null kontakt med offentligheten. Og nå virker du maks selvsikker her. Vet ikke hva jeg skal tro.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tacomix har nok sittet og lest her, vil jeg tro.

Gjest creatur
Skrevet

Tacomix er ingen troll.

Så klart er Tacomix troll. En eller annen bruker hacker seg inn og stjeler brukernavnet mitt creatur1, da kan h*n sikkert klare å kapre Tacomix også!

Skrevet

Godt ha deg her. Jeg har tydligvis ikke kunnet tatt en pause fra dol.

Hei, koselig å se nicket ditt igjen! Trodde du hadde blitt skremt vekk, jeg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei, koselig å se nicket ditt igjen! Trodde du hadde blitt skremt vekk, jeg.

Det er vel ikke så lenge til før jeg forsvinner, om ikke dette gir seg snart. Saken er den at jeg har prøvd å ikke engasjere meg i alt det tullet som ble når jeg stakk på legevakten. Har fått med meg alt. Å folk kan gjerne beklage seg at de tror jeg er et troll. For et troll er jeg ikke, men har fortsatt lungebetennelse.

Gjest ekte creature
Skrevet

Det er vel ikke så lenge til før jeg forsvinner, om ikke dette gir seg snart. Saken er den at jeg har prøvd å ikke engasjere meg i alt det tullet som ble når jeg stakk på legevakten. Har fått med meg alt. Å folk kan gjerne beklage seg at de tror jeg er et troll. For et troll er jeg ikke, men har fortsatt lungebetennelse.

Noen har nettopp stjålet nicket mitt mens jeg ble beskyldt for å stå bak Tacomix. Jeg tror Tacomix er ekte, men at du jeg skriver til nå, er en hacker av et troll som har stjålet nicket hennes. Hvis jeg tar feil, beklager jeg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Tacomix har nok sittet og lest her, vil jeg tro.

Riktig hidi. Har fått med meg absolutt alt. Har bare ikke orket å skrive mens jeg prøver å bli frisk!

Gjest Tacomix
Skrevet

Noen har nettopp stjålet nicket mitt mens jeg ble beskyldt for å stå bak Tacomix. Jeg tror Tacomix er ekte, men at du jeg skriver til nå, er en hacker av et troll som har stjålet nicket hennes. Hvis jeg tar feil, beklager jeg.

Jeg sitter her i egen Tacomix person. Kan du og alle forstå det snart?

Gjest Tacomix
Skrevet

I følge folk på forumet her er du et troll, men andre mener at du er en tilbakestående jente med null kontakt med offentligheten. Og nå virker du maks selvsikker her. Vet ikke hva jeg skal tro.

Jeg er verken et troll eller tilbakestående person. Jeg er bare syk for tiden og dermed er jeg ikke med venner og familien bor langt, langt unna.

Gjest creatur1
Skrevet

Jeg sitter her i egen Tacomix person. Kan du og alle forstå det snart?

Du kan ikke bevise det...Menmen, du er uskyldig til det motsatte er bevist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...