Gjest Voksen dame som lever livet Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 I dag har jeg fått ordentlig oppdrag for de neste månedene:) Etter en stund med mye usikkerhet hvor jeg har levd på kreditt og ingenting, og planlagt en lang reise har det ordnet seg. Gjett om jeg er stolt av å ha holdt ut:) Kan fortsette å studere og jobbe med det samtidig. Livet er aldeles herlig:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Så flott! Fortsett å nyte livet du! Det burde faktisk flere av oss gjøre... 0 Siter
Gjest Var det kjapt gjetta Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Skal du tilbake til New York? 0 Siter
Gjest lykke til videre Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Så spennende! Jeg ønsker deg lykke til. 0 Siter
Gjest Voksen dame som lever livet Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Skal du tilbake til New York? Har jeg vært i New York? Forstår ikke spørsmålet 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Grattis - og heia oss voksne damer (har endelig skjønt at jeg er voksen..) - det er ikke så mange av oss her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.