Gå til innhold

Har Oslo plutselig blitt verrre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd med oslo? På rimelig kort tid virker det som det er skjer mye grov kriminalitet som voldtektsforsøk og overfall og ran etc. Eller er det at nå skriver media om disse sakene nå.Føles plutselig som oslo er blitt til et slags utrygt sted.Men det kan jo være fordi at media fokuserer på det nå.?

Skrevet

Nja...avisene har skrevet om Oslo og kriminalitet så lenge jeg kan huske. Men jeg mener å ha lest at dette har økt kraftig bare i de siste årene. Så det ser nok ut til at det har blitt verre.

Forresten så er det akkurat dette de fleste har "spådd" i lang tid.

Skrevet

Nja...avisene har skrevet om Oslo og kriminalitet så lenge jeg kan huske. Men jeg mener å ha lest at dette har økt kraftig bare i de siste årene. Så det ser nok ut til at det har blitt verre.

Forresten så er det akkurat dette de fleste har "spådd" i lang tid.

men bra politiet har fått de pokerspillerne vekk fra gata. Nå føler jeg meg mye tryggere!

Skrevet

Politiet har vel gått ut og sagt at det er en voldtektsbølge nå (de siste ukene/månedene bare).

Ellers er det vel en gradvis forverrig, men med unntak av den siste tidens hendelser, så har det vel ikke utviklet seg så enormt raskt.

Det var mye kriminalitet i Oslo for 10 år siden også, for å si det sånn.

Skrevet

men bra politiet har fått de pokerspillerne vekk fra gata. Nå føler jeg meg mye tryggere!

Hehe, ja ikke sant? Men når det er sagt, så er dette også et ganske stort problem blant annet i vietnameser miljøene. Det kan også være svært voldelig, men det går stort sett ut over de som setter seg i spillegjeld, noe alle omtrent gjør.

I tillegg vet vi at disse spillemiljøene er bare en gren av den kriminaliteten bakmennene holder på med.

Men om de som ble tatt i rassien nå sist er blant denne gruppen det vet jeg ikke. Men det er ikke utenkelig at polititet vet ganske mye mer enn oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...