Gå til innhold

Oppdatering av Tacomix i egen person!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Kan alle nå slutte med sine spekulasjoner at jeg er en annen enn den jeg er. Jeg har altid vært meg selv og kommer til å være det. Snart forsvinner jeg fra dol om ikke folk kan oppføre seg som normale folk med respekt. Det må kunne være lov å forsvinne fra dol litt,

Hvorfor har jeg vært borte fra dol siden tirsdag rundt klokken halv fem på ettermiddagen? Jo, saken er den. Jeg hadde da et innlegg at jeg slet veldig med pusten. Jeg ble ikke lagt inn siden jeg ikke hadde så høy feber. Men jeg ringte til legevakten og kom dit og fikk astmamedisin. Jeg har lungebetennelse med 38.5 i feber og går på antibiotika. Men har nå begynt å bli bedre.

Selv om jeg har slappet av å ikke vært inne på dol og skrevet så her jeg lest alt det dere har skrevet om meg. Bare kutt ut å si at jeg er et troll, for det er jeg ikke.

Må vel være lov å ta seg noen dager fri fra dol eller?

Jeg hadde ikke selvmordstanker i den tråden jeg laget sist. Det er tydligvis etter noen tolkninger. Jeg skrev tydlig at jeg var redd for å ikke våkne, det er ikke selvmordstanker.

Jeg vet hvem som bryr seg om hvordan det går med meg, det er godt å ha dere:)

Dette var en liten oppklaring fra meg!

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

4

• Katt-ja

2

• cathlin

2

• pekkaline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Har aldri tvilt på din identitet! Godt å se deg i farta igjen!

Skrevet

Godt at du er bedre, da ;-)

Litt skummelt med sånne "er så dårlig, vanskelig å puste...", og deretter ingenting.... :)

(man er jo ikke mor for ingenting ;-) )

Skrevet

Så godt å høre at du føler deg bedre nå. :) Fortsatt god bedring.

Skrevet

Ikke bry deg om bøllene her inne, du. Ta vare på deg selv, og god bedring!

Gjest annlovinda
Skrevet

Fint å høre at formen er bedre.

Ble litt bekymret når det ikke var noe livs-tegn fra deg på en stund.

Klem fra meg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke bry deg om bøllene her inne, du. Ta vare på deg selv, og god bedring!

Nei, skal ikke bry meg mer om de. Men blir forbanna for det. For en blir jo mistenkt med engang.

Takk for det, blir nok bra snart:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Fint å høre at formen er bedre.

Ble litt bekymret når det ikke var noe livs-tegn fra deg på en stund.

Klem fra meg.

Har fått med meg det;), har bare ikke orka å skrevet inn når folk skrev alt det drittet om meg. Så jeg la være å skrive etter jeg kom hjem fram legevakta!

Gjest Tacomix
Skrevet

Så godt å høre at du føler deg bedre nå. :) Fortsatt god bedring.

Takk for det:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Godt at du er bedre, da ;-)

Litt skummelt med sånne "er så dårlig, vanskelig å puste...", og deretter ingenting.... :)

(man er jo ikke mor for ingenting ;-) )

Ja, det var sikkert skummelt når jeg skrev at jeg hadde vansker med å puste. Har fortsatt litt problemer med pusten, men den er så absolutt mye bedre nå.

Jeg bare orka ikke skrive inn etter jeg hadde vært på legevakta, for da var det de mistankene.

Det er godt noen bryr seg om meg:), setter pris på det!

Gjest Tacomix
Skrevet

Har aldri tvilt på din identitet! Godt å se deg i farta igjen!

Takk for det!

Jeg har alltid vært meg selv, nesten litt for åpen også:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Godt å høre at du er bedre:-)

Takk for at du bryr deg:)

Skrevet

Ja, det var sikkert skummelt når jeg skrev at jeg hadde vansker med å puste. Har fortsatt litt problemer med pusten, men den er så absolutt mye bedre nå.

Jeg bare orka ikke skrive inn etter jeg hadde vært på legevakta, for da var det de mistankene.

Det er godt noen bryr seg om meg:), setter pris på det!

God bedring, og drit i de negative kommentarene!

Du er kanskje kommet til det stadiet i sykdommen hvor man er syk nok til å slappe av med god samvittighet, men frisk nok til å nyte det bittelitt også? Det er som regel dessverre en veldig kort periode...

Skrevet

Fint å høre at du er blitt bedre :-) Jeg lurte på hvordan det gikk, siden du ikke har skrevet på noen dager.

Synd at de som er så redde for troll ødelegger gleden for deg med å være på dol.

Ikke noe koselig å bli hengt ut sånn. Det er visst de som er redde for troll som er de værste trolla for tiden.

Fortsatt god bedring til deg!

Gjest togli
Skrevet

Godt å høre at ting går bedre nå. Ble en smule bekymra for deg når du ikke hadde gitt livstegn på noen dager...

God bedring:-)

Gjest Tacomix
Skrevet

God bedring, og drit i de negative kommentarene!

Du er kanskje kommet til det stadiet i sykdommen hvor man er syk nok til å slappe av med god samvittighet, men frisk nok til å nyte det bittelitt også? Det er som regel dessverre en veldig kort periode...

Jeg hadde sikkelig pusteproblemer på tirsdag, men de er mindre nå. Tar det fortsatt veldig med ro. Men pusten har gått ned litt heldigvis, så jeg er ikke redd lenger:)

Skrevet

Hei! Godt å se at du er tilbake. Ja her har det haglet med meldinger rundt tacomix... Det er ikke lett å riste dette av seg, men prøv! Fint å høre at du har kommet deg litt, så nå går det rette vegen håper jeg.

"Tacomix, dol-kjendis" hehe

Fint å se deg, jeg var bekymret! God bedring!

Skrevet

Jeg hadde sikkelig pusteproblemer på tirsdag, men de er mindre nå. Tar det fortsatt veldig med ro. Men pusten har gått ned litt heldigvis, så jeg er ikke redd lenger:)

Ja, du er definitivt blant de største kjendisene her inne.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, du er definitivt blant de største kjendisene her inne.

Sånn er det sikkert når jeg skrev at jeg var veldig urolig for meg selv på tirsdag. Men går heldigvis litt bedre nå! Jeg har først blitt dol-kjendis nå:), håper det bare er positivt mot meg framover, for jeg har fått nokk pepper som ikke er sandt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...