Gå til innhold

Oppdatering av Tacomix i egen person!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei! Godt å se at du er tilbake. Ja her har det haglet med meldinger rundt tacomix... Det er ikke lett å riste dette av seg, men prøv! Fint å høre at du har kommet deg litt, så nå går det rette vegen håper jeg.

"Tacomix, dol-kjendis" hehe

Fint å se deg, jeg var bekymret! God bedring!

Hei igjen!

Så du skrev en tråd til meg, men den ble heftig igår. Jeg blir såret av den oppførselen til noen av dolerne. Ikke så lett å være så syk og ikke har muligheter til å ha noen hos meg!

Jeg har ikke de store pusteproblemene nå, men håper det går helt over snart. For jeg er så utrolig sliten fortsatt. Sov for det meste i hele går. Må stikke å sove nå, men jeg kommer tilbake til dol enten senere i kveld eller i morgen. Ja, så nå har jeg blitt kjendis også, håper det bare kommer positive ting framover nå og ikke bare dritt.

Ikke så morro å ligge med lungebetennelse uten hjelp.

Takk for god bedringen. Takk for mailen også:). Ja, ta det når du har tid, men jeg gleder meg til hintet:)

Vi doles:)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

4

• Katt-ja

2

• cathlin

2

• pekkaline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sånn er det sikkert når jeg skrev at jeg var veldig urolig for meg selv på tirsdag. Men går heldigvis litt bedre nå! Jeg har først blitt dol-kjendis nå:), håper det bare er positivt mot meg framover, for jeg har fått nokk pepper som ikke er sandt.

OK. Heter for øvrig sant og nok, ikke sandt og nokk.

Gjest Tacomix
Skrevet

OK. Heter for øvrig sant og nok, ikke sandt og nokk.

Jeg vet desverre at jeg skriver med skrivefeil innimellom. Jeg er ikke ei som skriver riktig norsk på dol, det er jeg klar over. Kobler helt av med skrivereglene da.

Skrevet

Jeg vet desverre at jeg skriver med skrivefeil innimellom. Jeg er ikke ei som skriver riktig norsk på dol, det er jeg klar over. Kobler helt av med skrivereglene da.

Det er bare konstruktiv kritikk. Men du ser ikke ut til å slite med ord delings feil, og det er bra.

Skrevet

Det er bra!

Bare drit i de dustene som mobber.

Jeg ble skikkelig gretten av å lese hva som folk klarte å lire av seg i de siste trådene mot deg. Bra at du tar igjen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er bare konstruktiv kritikk. Men du ser ikke ut til å slite med ord delings feil, og det er bra.

Jeg vet det er positiv kritikk. Siden jeg studerer bør jeg kunne skrive. Men her på dol bare skriver jeg uten å tenke skrivefeil. Har blitt på peket det nok. Greit du sier fra, men jeg er klag over det;)

Skrevet

Når man beveger seg på en medisin-sait, må man regne med å påtreffe paranoide personer innimellom.

Selv om de gjøre mye av seg, er de ikke så mange.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er bra!

Bare drit i de dustene som mobber.

Jeg ble skikkelig gretten av å lese hva som folk klarte å lire av seg i de siste trådene mot deg. Bra at du tar igjen.

Takk for det! Håper jeg er på beina igjen snart også!

Jeg synes folk som har slengt drit kan beklage seg, jeg vet hvem det er. Vet at du ikke er en av de. Desverre finnes det mobbere overalt, men de har hvertfall dumma seg ut å tro at jeg er et troll. Lurer på om de tør å beklage seg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Når man beveger seg på en medisin-sait, må man regne med å påtreffe paranoide personer innimellom.

Selv om de gjøre mye av seg, er de ikke så mange.

Ja, jeg vet. Men å mobbe meg med å kalle meg et troll er bare å ha driti seg ut. Lurer på om de skjerper seg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Godt å høre at ting går bedre nå. Ble en smule bekymra for deg når du ikke hadde gitt livstegn på noen dager...

God bedring:-)

Tusen takk for det. Håper jeg er på beina snart igjen:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Fint å høre at du er blitt bedre :-) Jeg lurte på hvordan det gikk, siden du ikke har skrevet på noen dager.

Synd at de som er så redde for troll ødelegger gleden for deg med å være på dol.

Ikke noe koselig å bli hengt ut sånn. Det er visst de som er redde for troll som er de værste trolla for tiden.

Fortsatt god bedring til deg!

Tusen takk for det! Håper jeg er på beina igjen snart. Men må nok sove nå!

Skrevet

Takk for det! Håper jeg er på beina igjen snart også!

Jeg synes folk som har slengt drit kan beklage seg, jeg vet hvem det er. Vet at du ikke er en av de. Desverre finnes det mobbere overalt, men de har hvertfall dumma seg ut å tro at jeg er et troll. Lurer på om de tør å beklage seg.

Ja. Ikke gidd å bruk så mye energi på dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, la oss ha en ting klart: Når ordet "tacomix" brukes i en overskrift på dol, bør det i den påfølgende teksten komme et salig kryddermixforslag, noe tacorelatert eller i det minste noe om mat.

Ordet "tacomix" egner seg dårlig når temaet dreier seg rundt spesialiteten til Asbjørnsen og Mo, lungesykdom eller legevakt, uansett hvor lege-/trollrelatert forumet DOL i utgangspunktet er.

Skrevet

Ok, la oss ha en ting klart: Når ordet "tacomix" brukes i en overskrift på dol, bør det i den påfølgende teksten komme et salig kryddermixforslag, noe tacorelatert eller i det minste noe om mat.

Ordet "tacomix" egner seg dårlig når temaet dreier seg rundt spesialiteten til Asbjørnsen og Mo, lungesykdom eller legevakt, uansett hvor lege-/trollrelatert forumet DOL i utgangspunktet er.

*nikke veldig enig*

Skrevet

Jeg har aldri trodd at du er et troll, jeg har kjent deg igjen på skrivemåten hele tida. Hvorfor folk tror at du er et troll, vet jeg ikke, men jeg syns en god del her inne begynner å bli vel paranoide ift denne katta.

Men jeg kan skjønne hvorfor enkelte sier de er litt lei av alle innleggene om lungebetennelse og sykdom.

Jeg er ikke ute etter å mobbe deg her. Selvfølgelig har du lov til å være syk, det er ikke det jeg mener, men det blir i meste laget når nesten hver eneste tråd eller svar i en tråd inneholder referanser til hvor syk du er og har vært. De fleste kan ikke ha unngått å få med seg at du er syk.

Og med det sagt, fortsatt god bedring!!! :)

Skrevet

Godt å se deg i gjen, var rimelig bekymret. Flott at du er på bedringens vei, og ha fortsatt god bedring! :)

Gjest togli
Skrevet

Tusen takk for det. Håper jeg er på beina snart igjen:)

Jeg hadde lungebetennelse (stille lungebetennelse) høsten for et år siden. Den første pencillinkuren tok ikke knekken på betennelsen, så det måtte en kraftigere kur til. Siden du begynner å føle deg bedre, så satser jeg på at denne kuren virker:-)

Skrevet

Hei igjen!

Så du skrev en tråd til meg, men den ble heftig igår. Jeg blir såret av den oppførselen til noen av dolerne. Ikke så lett å være så syk og ikke har muligheter til å ha noen hos meg!

Jeg har ikke de store pusteproblemene nå, men håper det går helt over snart. For jeg er så utrolig sliten fortsatt. Sov for det meste i hele går. Må stikke å sove nå, men jeg kommer tilbake til dol enten senere i kveld eller i morgen. Ja, så nå har jeg blitt kjendis også, håper det bare kommer positive ting framover nå og ikke bare dritt.

Ikke så morro å ligge med lungebetennelse uten hjelp.

Takk for god bedringen. Takk for mailen også:). Ja, ta det når du har tid, men jeg gleder meg til hintet:)

Vi doles:)

Jeg skrev en på meldinger til _deg_. Hadde ikke trodd at jeg skulle finne annet enn svar fra deg der etterhvert ;)

Gjest girasol
Skrevet

Hei, håper du snart er på beina igjen! Hyggelig å se deg her forrsten, jeg lurte litt på om du torde å face dol etter de trådene for noen dager sida. Godt å se at du har guts!

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei, håper du snart er på beina igjen! Hyggelig å se deg her forrsten, jeg lurte litt på om du torde å face dol etter de trådene for noen dager sida. Godt å se at du har guts!

Takk

for

det!

Jeg

lar

ikke

meg

stoppe

av

noen

"dritt

unger".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...