Gå til innhold

Oppdatering av Tacomix i egen person!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Godt å se deg i gjen, var rimelig bekymret. Flott at du er på bedringens vei, og ha fortsatt god bedring! :)

Takk

for

det!

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

4

• Katt-ja

2

• cathlin

2

• pekkaline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har aldri trodd at du er et troll, jeg har kjent deg igjen på skrivemåten hele tida. Hvorfor folk tror at du er et troll, vet jeg ikke, men jeg syns en god del her inne begynner å bli vel paranoide ift denne katta.

Men jeg kan skjønne hvorfor enkelte sier de er litt lei av alle innleggene om lungebetennelse og sykdom.

Jeg er ikke ute etter å mobbe deg her. Selvfølgelig har du lov til å være syk, det er ikke det jeg mener, men det blir i meste laget når nesten hver eneste tråd eller svar i en tråd inneholder referanser til hvor syk du er og har vært. De fleste kan ikke ha unngått å få med seg at du er syk.

Og med det sagt, fortsatt god bedring!!! :)

Takk

for

det!

Ja,

jeg

forstår

at

det

kanskje

ble

litt

for

mye

ang.

min

sykdom.

Men

jeg

hadde

det

ikke

bra,

da

ble

det

kanskje

litt

mye

mas

om

det.

Men

ikke

mer

masing

at

jeg

er

syk.

Men

noen

spm

jeg

kunne

ha

fremdeles.

Men

takk

for

at

du

skrev:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ok, la oss ha en ting klart: Når ordet "tacomix" brukes i en overskrift på dol, bør det i den påfølgende teksten komme et salig kryddermixforslag, noe tacorelatert eller i det minste noe om mat.

Ordet "tacomix" egner seg dårlig når temaet dreier seg rundt spesialiteten til Asbjørnsen og Mo, lungesykdom eller legevakt, uansett hvor lege-/trollrelatert forumet DOL i utgangspunktet er.

Jeg

vet

ikke

helt

hva

du

mener.

Jeg

fikk

unødvendig

pepper

her

om

dagen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skrev en på meldinger til _deg_. Hadde ikke trodd at jeg skulle finne annet enn svar fra deg der etterhvert ;)

Trodde

det

ikke

var

andre

enn

meg

som

kunne

svare

hvordan

det

gikk

med

meg

jeg;)

har

jeg

fått

sovet

en

time,

det

er

godt.

Tror

jeg

framover

skriver

mer

mail

til

deg

enn

hva

jeg

vil

formidle

dol.

Ha

en

fin

kveld:)

Skrevet

Ja, jeg vet. Men å mobbe meg med å kalle meg et troll er bare å ha driti seg ut. Lurer på om de skjerper seg.

Du ser jo hvem de er. Ingenting å bry seg om.

Skrevet

Tusen takk for det! Håper jeg er på beina igjen snart. Men må nok sove nå!

God natt! Tror sannelig jeg skal legge meg sjøl. Blir tur til Polen i morgen.

Angelica :o)
Skrevet

God natt! Tror sannelig jeg skal legge meg sjøl. Blir tur til Polen i morgen.

Håper du har med lap top ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg hadde lungebetennelse (stille lungebetennelse) høsten for et år siden. Den første pencillinkuren tok ikke knekken på betennelsen, så det måtte en kraftigere kur til. Siden du begynner å føle deg bedre, så satser jeg på at denne kuren virker:-)

Du skriver at du har hatt stille lungebetennelse før. Hvordan var den? Hvordan var symtomene? Lurer på så mye ang. lungebetennelse, for jeg vil bli helt bra nå!

Gjest togli
Skrevet

Du skriver at du har hatt stille lungebetennelse før. Hvordan var den? Hvordan var symtomene? Lurer på så mye ang. lungebetennelse, for jeg vil bli helt bra nå!

Jeg hadde igrunnen ingen andre symptomer enn at jeg var tungpusta (dog ikke så mye som du beskriver) og hosta som en gal!

Jeg fikk først feber i en uke (veldig stabil temp. på rundt 38.5), så var jeg feberfri en ukes tid før jeg igjen fikk samme type feber som sist. Da dro jeg til legen og han fant ut at det var såkalt stille lungebetennelse. Jeg hadde ikke vondt i brystet, annet enn at jeg var litt sår pga all hostinga.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg hadde igrunnen ingen andre symptomer enn at jeg var tungpusta (dog ikke så mye som du beskriver) og hosta som en gal!

Jeg fikk først feber i en uke (veldig stabil temp. på rundt 38.5), så var jeg feberfri en ukes tid før jeg igjen fikk samme type feber som sist. Da dro jeg til legen og han fant ut at det var såkalt stille lungebetennelse. Jeg hadde ikke vondt i brystet, annet enn at jeg var litt sår pga all hostinga.

Takk for at du ville fortelle meg hvordan du hadde det når du hadde stille lungebetennelse.

Jeg begynte å hoste og hadde feber og så fikk jeg pusteproblemer. Derfor måtte jeg oppsøke lege. Jeg er glad for at jeg ikke har like pusteproblemer nå. Men det er fortsatt problemer med å ligge og sove. Blir helt utslitt av det. Så jeg skulle hatt en stol og sovet i om dagen nesten, men det har jeg ikke.

Lungebetennelsen går nok over snart håper jeg:)

Gjest togli
Skrevet

Takk for at du ville fortelle meg hvordan du hadde det når du hadde stille lungebetennelse.

Jeg begynte å hoste og hadde feber og så fikk jeg pusteproblemer. Derfor måtte jeg oppsøke lege. Jeg er glad for at jeg ikke har like pusteproblemer nå. Men det er fortsatt problemer med å ligge og sove. Blir helt utslitt av det. Så jeg skulle hatt en stol og sovet i om dagen nesten, men det har jeg ikke.

Lungebetennelsen går nok over snart håper jeg:)

Skulle tro at pencillinen virket som den skulle nå, så hvis du fortsatt føler det såpass ille tenker jeg at du kanskje bør kontakte legen og få en større dose (evt. annen type) pencillin.

God bedring:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...