Gå til innhold

Disse refleksvestene.....

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

De henger synlig i svært mange biler.

Synes det er stygt jeg da med disse grelle gule vestene som skriker ut av vinduet, men meg om det.

Har du din tredd nedover passasjersetet eller en annen synlig plass?

Hvorfor?

Er det for at de med en gang ved en kontroll skal se at du har den?

Jeg har to i bilen, de ligger pakket inn i hver sin brødpose og er lagt under passasjersetet. (har dårlig plass til dem i dæsjen)

Angelica :o)
Skrevet

Ha ha.. tenkte akkurat på det samme på vei hjem fra jobb. Hva er egentlig greia med å tre den nedover passasjersetet?

Den tar da ikke så stor plass. ;p

Gjest Pontiac
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173365532' post='3562701]

Ha ha.. tenkte akkurat på det samme på vei hjem fra jobb. Hva er egentlig greia med å tre den nedover passasjersetet?

Den tar da ikke så stor plass. ;p

*ler godt*

Godt det er noen som er enig med meg da, følte meg noe "sær" her en stund :D

Det heter ikke at de skal henge synlig, men de skal ligge i armlengdes avstand fra sjåførsetet etter som jeg har forstått.

Mine to ligger altså helt greit i forhold til avstand, og jeg trenger ikke "ødelegge" det pene interiøret i bilen min med skrikende gule lapper :)

Gjest Filifjompen
Skrevet

Min ligger i posen sin og posen ligger i ei lomme som er bak på passasjersetet. Har ikke sett noen som har tredd det ned over setet jeg! Hørtes jo helteit ut da! En skal bare ha den slik at en kan nå vesten uten å forlate førersetet.

Skrevet

Nei (har ikke sett noen som har den tredd nedover seteryggen, jeg?)...de ligger i hanskerommet.

Gjest annlovinda
Skrevet

Våre vester ligger i hanskerommet.

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

*ler godt*

Godt det er noen som er enig med meg da, følte meg noe "sær" her en stund :D

Det heter ikke at de skal henge synlig, men de skal ligge i armlengdes avstand fra sjåførsetet etter som jeg har forstått.

Mine to ligger altså helt greit i forhold til avstand, og jeg trenger ikke "ødelegge" det pene interiøret i bilen min med skrikende gule lapper :)

hihi, det har jeglagt merke til og:o)

Sa det senest til gubben i bilen i går, at det så så teit ut...

Skikklig "jeg er flink og har en slik i bilen"-greie:o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Nei (har ikke sett noen som har den tredd nedover seteryggen, jeg?)...de ligger i hanskerommet.

Da kan ikke du bo i samme fylke som meg i allefall....for her lyser det gult samme fanden hvor en snur seg hen :D

Gjest Pontiac
Skrevet

Min ligger i posen sin og posen ligger i ei lomme som er bak på passasjersetet. Har ikke sett noen som har tredd det ned over setet jeg! Hørtes jo helteit ut da! En skal bare ha den slik at en kan nå vesten uten å forlate førersetet.

Som sakt over her, dere kan umulig bo i samme fylke som meg....for her lyser det skrikgult over alt :D

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å tre den over setet. Her ligger den i hanskerommet.

Skrevet

Da kan ikke du bo i samme fylke som meg i allefall....for her lyser det gult samme fanden hvor en snur seg hen :D

Det høres jo litt forstyrrende ut, må jeg si...

Skal se etter når jeg kjører hjem :)

Skrevet

Mine var i butikken. Der ligger de og er utsolgt.

Skrevet

Våre ligger i den lommen på innsiden av døren på sjåførsiden.

Mrs. Wallace
Skrevet

Våre ligger i den lommen på innsiden av døren på sjåførsiden.

Samme her.

Mista nikket
Skrevet

Min ligger i lomma på ryggen til passasjersetet. Strekker bare ut armen så rekker jeg den.

Skrevet

Mange her også som har tredd dem over setet. Ser bra teit ut!

Gjest midia
Skrevet

Jeg tror jeg er på samme plass som deg for her lyser det gult på lang vei :(

Man trenger jo ikke å vise frem vesten, den skal være godt synlig ja, men det er utenfor bilen det, dere dumminger ;)

Gjest Pontiac
Skrevet

Man trenger jo ikke å vise frem vesten, den skal være godt synlig ja, men det er utenfor bilen det, dere dumminger ;)

"den skal være godt synlig ja, men det er utenfor bilen det, dere dumminger"

*ler kjempegodt*

Skrevet

....bor nok på samme sted jeg også.

Ser jo megateit ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...