Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om flere her har ikke-kommunal brøyting, og evt hva dere betaler pr brøyting/sesong?

Vi har fått brøyting kun tre ganger og det koster meg nesten 2000kr. Høres det logiskt ut? I fjor tok han under tusenlappen og var her flere ganger.........merkelig.

Skrevet

Har ikke privat brøyting sjøl, men foreldrene mine hadde det da jeg vokste opp.

Og slik jeg kan huske det, så er det ikke bare betaling for faktisk utført brøyting, men også en del for det å være i beredskap, være hjemme og klar til å nær sagt når som helst rykke ut og brøyte når det kommer et snøfall.

Men dobling av prisen fra i fjor til i år, og når det attpåtil ikke var varslet høres helt horribelt ut...!

Skrevet

Har ikke privat brøyting sjøl, men foreldrene mine hadde det da jeg vokste opp.

Og slik jeg kan huske det, så er det ikke bare betaling for faktisk utført brøyting, men også en del for det å være i beredskap, være hjemme og klar til å nær sagt når som helst rykke ut og brøyte når det kommer et snøfall.

Men dobling av prisen fra i fjor til i år, og når det attpåtil ikke var varslet høres helt horribelt ut...!

Ja jeg stusset...han ba oss ta buss da vi klaget over at han ikke hadde brøytet. Bilen vår stod innesnødd i det himla været vi hadde her sør..Jadda, vi får ta et møte med han. Mange er veldig forundret her. Det er forståelig å ha en beredskapslønn, men mange endringer på en gang, burde han varslet om.

Skrevet

Vi har en bonde i nærheten som brøyter oppkjørselen vår. Han tar 100,- gangen. Det tar ham 5 minutter, så det er ganske bra timesbetaling :)

(Til info brøyter han oppkjørselene til de fleste av naboene våre i samme slengen, så han kommer ikke bare for vår skyld da.)

Skrevet

Vi har en bonde i nærheten som brøyter oppkjørselen vår. Han tar 100,- gangen. Det tar ham 5 minutter, så det er ganske bra timesbetaling :)

(Til info brøyter han oppkjørselene til de fleste av naboene våre i samme slengen, så han kommer ikke bare for vår skyld da.)

Vår vei tar mindre tid dersom den er normalt brøytet da. 100kr høres ok ut. Vår "brøyter" tar over 400kr pr husstand. 6 hus og unnagjort på under15min. jadda ;) Vi skal ha et møte med han.

Skrevet

Vår vei tar mindre tid dersom den er normalt brøytet da. 100kr høres ok ut. Vår "brøyter" tar over 400kr pr husstand. 6 hus og unnagjort på under15min. jadda ;) Vi skal ha et møte med han.

400,- pr gang når det tar mindre enn 5 minutter å brøyte høres drøyt ut, ja. Og særlig i og med at det er 5 andre hus også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...