Gjest Vil prøve!! Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Noen som har prøvd, og i såfall, hvilket merke? Skal jo ikke inneholde hydrokortison, ifølge de lærde ) 0 Siter
Gjest Nurse Novel Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ikke gjør det! Du kan reagere på kremen og risikere at huden får sår. Det vil du ikke, tro meg:) Har selv erfart det... 0 Siter
Gjest bil-Bettina Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har prøvd og bruker det fortsatt ved spesielle anledninger.. Funker veldig bra mot poser under øynene, MEN du må ta svært lite og aldri mer enn 1gnag i uken.. Huden under øynene er nemlig svært ømfintlig og kan sprekke og begynne å blø hvis du tar for mye. Vær ærlig på apoteket hva du skal med den så du får en som ikke er for sterk. (du komme sikkert tilå få huden full av hvor farlig det kan vær ebla bla bla.det fikk jeg) men de har ikek lov til å nekte å selge deg det.. Bare husk å ikke bruke for mye.. 0 Siter
Gjest Vil prøve!! Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har prøvd og bruker det fortsatt ved spesielle anledninger.. Funker veldig bra mot poser under øynene, MEN du må ta svært lite og aldri mer enn 1gnag i uken.. Huden under øynene er nemlig svært ømfintlig og kan sprekke og begynne å blø hvis du tar for mye. Vær ærlig på apoteket hva du skal med den så du får en som ikke er for sterk. (du komme sikkert tilå få huden full av hvor farlig det kan vær ebla bla bla.det fikk jeg) men de har ikek lov til å nekte å selge deg det.. Bare husk å ikke bruke for mye.. Hva heter den du bruker, og er den uten kortison? 0 Siter
Gjest bil-Bettina Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hva heter den du bruker, og er den uten kortison? den heter alcos-anal.. hehe er uten kortison.. Bare husk å ikke overdrive bruken! 0 Siter
Nellie Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Åhh.. vær forsiktig. Det er øynene du vil bruke der rundt, og tenk om du skulle skade synet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.