Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes denne historien fortjener en egen tråd.

Da jeg var 5-6 år, eksperimenterte jeg litt med tissemannen. Kom til å dra forhuden så langt tilbake at jeg ikke fikk den på plass igjen. Begynte å grine, og gikk opp i stua til pappa og ba han fikse biffen.

Var ikke det minste flau, det er det som er rart! I etterkant, fra jeg var 11-12 år, husket jeg denne episoden og ble flau hver gang jeg tenkte på det. Hva tenkte pappa, tro? Ler han av dette fortsatt? Han har aldri nevnt det.

Merkelig nok fikk jeg aldri utløsning pga ronking før jeg var 15 år. Sykt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269559-mitt-f%C3%B8rste-ronk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solsikkefrø

Jeg er ikke zakkoo nå, tulling. Zakkoo er en annen identitet som jeg brukte da jeg trollet rundt på dol i forhistorien. Både zakkoo og alle de andre 10+ nickene er historie.

Du VIL ha trolling du?

Jeg liker trolling :) Men du må trolle med ditt eget nick, og så må du heller skrive en koslig og morsom historie :) Som paraply-historien mi igår ;D

Annonse

15 år er nok helt normalt. Når gutter er rundt 12-13 år får de utløsning for første gang :) og 15-årsalderen ligger ikke langt ifra ;)

Stemmer det, hadde litt sengevæting og slikt. Jeg fikk ny madrass en gang i tiden, og klarte å søle sæd over hele. Måtte snu madrassen, og pappa spurte hvorfor jeg hadde gjort det.

Var alltid redd for at han skulle oppdage det. Nå har han sikkert oppdaget det, for den senga har stått tilnærma urørt i 8 år.

Du begynner å miste oversikten ja?

Neste gang det passerer en i hvit uniform, så napp tak i vedkommende og si i fra om at det begynner å ha gått en tid siden siste medisinering nå.

Idiot, hva er det du anklager meg for? Går ikke på medisiner, noe DU sikkert gjør. Er vel en grunn til at du havnet på DOKTORONLINE, tenker jeg. Eneste "problemet" mitt er at jeg bruker 10-11 timer på dol hver dag, men det gjør vel de fleste her.

Idiot, hva er det du anklager meg for? Går ikke på medisiner, noe DU sikkert gjør. Er vel en grunn til at du havnet på DOKTORONLINE, tenker jeg. Eneste "problemet" mitt er at jeg bruker 10-11 timer på dol hver dag, men det gjør vel de fleste her.

Ja, 10-11 timer pr dag på DOL er HELT normalt.

Det sa min mor til meg.

Gjest Lydia Nalen

Jeg er ikke her 10-11 timer hver dag i hvertfall.

Mulig det er normalt. Jeg er vel ikke normal da.

Solsikkefrø

Stemmer det, hadde litt sengevæting og slikt. Jeg fikk ny madrass en gang i tiden, og klarte å søle sæd over hele. Måtte snu madrassen, og pappa spurte hvorfor jeg hadde gjort det.

Var alltid redd for at han skulle oppdage det. Nå har han sikkert oppdaget det, for den senga har stått tilnærma urørt i 8 år.

Sæden har kanskje trukket godt inn i madrassen, slik at den er blit hard og stiv *fnis* ;) da er det ikke så rart at ingen vil sove i den, jeg liker ihvertfall myke madrasser :) Syns det er hardt å sove på betong..

Annonse

Jeg er ikke zakkoo nå, tulling. Zakkoo er en annen identitet som jeg brukte da jeg trollet rundt på dol i forhistorien. Både zakkoo og alle de andre 10+ nickene er historie.

Du VIL ha trolling du?

Vel,oppførselen din under nicket "creature" var nok til at jeg skjønte at det var samme person som er under "zakkoo", så du har vel ikke akkurat forandra skrivevanene dine.

Vel,oppførselen din under nicket "creature" var nok til at jeg skjønte at det var samme person som er under "zakkoo", så du har vel ikke akkurat forandra skrivevanene dine.

Ikke skrivevanene, men creature er en annen personlighet enn zakkoo. Zakkoo var en 22 år gammel deltidsstudent/arbeidsledig med liten pikk, utrygg på seg selv og uten en eneste venn. Han er nå historie.

Jeg tror nok ikke 10-11 timer på DOL hver dag er normalt, nei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...