Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode tips til et mor-datter forhold som har kjørt seg helt fast?

Hun er 12. Det er så ille at jeg noen ganger direkte misliker hennes nærvær. Det er utrolig tungt for oss begge selvfølgelig, og det blir så mye negativt ladet tilbakemelding.

Jeg leter virkelig etter positive ting hun gjør, slik at hun kan få litt god tilbakemelding, men det er sjelden jeg finner noe. Er det noen her som har benyttet familieterapi i sånne tilfeller, og som kan fortelle om det har hjulpet?

Uff, føler meg som verdens dårligste mor... Help please!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269562-mordatter-tr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda det var ille, at du ikke ser noe du kan rose henne for. Kontakt familierådgivningskontoret og hør, eventuelt videreviser de vel til skolekontor husker ikke om det er ppt eller noe sånt.

Synes det er bra at du forsøker å gjøre noe med det. Du har alt å vinne!

Annonse

Bestill time hos fastlegen, forklar situasjonen og be om en henvisning til rette instans for å få hjelp.

Er ikke sikker på hva som vil være rette stedet å få hjelp, men er du bekymret for datteren din, er kanskje BUP rette stedet.

Der kan dere få timer både sammen og hver for dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...