creature Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ja, du gikk i parallellklassen til Zakkoo du, ja. Haha, tror ikke zakkoo har lappen, nei. Zakkoo var omtrent aldri ute av hus. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Kjempemoro! :-) Når vedkommende er så "brød", og i grunnen ikke lært en dritt av dette med risiko og kjøreadferd, er det flott at han ble luket ut av trafikken etter kort tid. 0 Siter
org Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 For en tosk! Bra han ikke rakk å kjøre på noen! 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ta jeg så overskriften så trodde jeg det var bilen din som hadde tatt kvelden:-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ta jeg så overskriften så trodde jeg det var bilen din som hadde tatt kvelden:-) *ler* DET hadde vært ille det Neida, her er kjøregleden så god som bare den. Hadde EU kontroll på den i går og den gikk gjennom uten en prikk Veldig pen under også. Nå gleder jeg meg bare til varmere vær, da skal den understellsbehandles og poleres 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ja, herreminhatt. er det virkelig mulig å være så teit? Må jo være råflaut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.