Gå til innhold

Har du peiling på bil?

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke peiling
Skrevet

He! Opelen min mangler lys der som det viser hvor mange km biledn er kjørt(kun der)hvordan fikser jeg det?er det bare en pære som er gått?hvor er den isåfall?

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Hvis bilen er rød er det mest sannsynlig at pæra har gått. Tror ikke man kan skifte sånn pære på de røde bilene. Har du ikke en lommelykt du kan bruke?

Gjest har jeg erfart
Skrevet

Å skifte pære på instrumentbordet er ofte noe forb.. herk. Det tar timer og koster kroner på verksted.

Vurder om det er verdt det. Du trenger vel ikke vite kilometerstanden til en hver tid?

Ørkenvandreren
Skrevet

Skifte av lyspære i dashbordet, er sjelden noe du begynner med på egen hånd.....

Prøv å klar deg uten en stund, og bytt først (hos merkeverksted) først når du synes du må.

NB: Når du først legger en del penger i at de skal plukke fra hverandre dashbordet, så bytter de selvfølgelig ikke bare en pære. Du må gi beskjed om at alle skal byttes. Pærekostnaden er et piss i havet, det er demontering/demontering som koster penger. Pærene har omtrent lik alder, så det kjipt hvis du bare bytter den ene som er gått, for så å oppleve at neste ryker 14 dager etter verkstedbesøket....

Skrevet

Helt sikkert bare en pære som

har gått.

Det er litt klundrete å skifte disse pærene. På noen biler går det svært greit, på andre må det skrus av mye for å komme til.

Det lureste er at du får noen som kan skru litt bil til å gjøre dette for deg. Pæra koster 10 kroner, men det vil koste en time på verkstedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...