Gjest abrahamsen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hver kveld får jeg opp lagunas og eller toglis svar. Hvorfor skjer dette stadig vekk??? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er en stund siden jeg har fått dine svar nå (du fikk beskjed sist det skjedde). Nå har ikke dette skjedd meg siden 29.februar (husker ikke om det var dine eller tula sine svar jeg fikk?) og det er lang tid for å være meg... Jeg hadde nesten begynt å tro at problemet var løst, men det er visst ikke det allikevel :-( 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hm, jeg fant plutselig et svar til meg i en tråd her en dag (gammelt) som aldri hadde kommet på svar til meg listen. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det er en stund siden jeg har fått dine svar nå (du fikk beskjed sist det skjedde). Nå har ikke dette skjedd meg siden 29.februar (husker ikke om det var dine eller tula sine svar jeg fikk?) og det er lang tid for å være meg... Jeg hadde nesten begynt å tro at problemet var løst, men det er visst ikke det allikevel :-( Siden 29. februar? Det var lenge siden 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Siden 29. februar? Det var lenge siden Ja, ikke sant ;-) Jeg har vært vant til å få andres svar minst en gang i uka, kanskje to.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.