Gå til innhold

Hvorfor blir uskyldige tråder slettet?

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

Jeg holder meg langt unna alle konspirasjonsteorier her inne. Men, nå må jeg bare spørre; hvorfor blir uskyldige/ ufarlige tråder slettet?

Akkurat nå oppdaget jeg at tråden om skrivefeil er slettet. - Den var vel ikke trollete?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De sletter sannsynligvis et spesifikt trolls innlegg, uansett hva han/hun skriver.

Det er naturligvis ikke holdbart, da til og med troll kan produsere interessante problemstillinger, og med mindre det skjedde noe i den aktuelle tråden etter at jeg sist sjekka den for noe som må være rundt 5 timer siden, høres det unødvendig ut å bruke viskelæret på akkurat den.

Den var i høyeste grad relevant.

Prinsessemamma
Skrevet

Satt akurat og tenke på det samme, fant ikke igjen touch- tråden som jeg la inn en kommentar under for litt siden, og synes det var merkelig at den skulle bli slettet..

Agata1365381002
Skrevet

De sletter sannsynligvis et spesifikt trolls innlegg, uansett hva han/hun skriver.

Det er naturligvis ikke holdbart, da til og med troll kan produsere interessante problemstillinger, og med mindre det skjedde noe i den aktuelle tråden etter at jeg sist sjekka den for noe som må være rundt 5 timer siden, høres det unødvendig ut å bruke viskelæret på akkurat den.

Den var i høyeste grad relevant.

Jeg likte den tråden! Huff, det sier jo mye om meg at jeg koser meg med å diskutere rettskriving på nettet....

Men, tror du er inne på noe. Så vidt jeg husker var det denne Creature- typen, eller hva han nå heter, som startet tråden.

Agata1365381002
Skrevet

Satt akurat og tenke på det samme, fant ikke igjen touch- tråden som jeg la inn en kommentar under for litt siden, og synes det var merkelig at den skulle bli slettet..

Sannsynligvis en eller annen i den tråden som opererer på siden av hva som aksepteres her på DOL, se ShitDiddelyDo sitt svar.

Ble litt irritert, ville gjerne diskutere mer om rettskriving;-/

*Crazy*

Prinsessemamma
Skrevet

Sannsynligvis en eller annen i den tråden som opererer på siden av hva som aksepteres her på DOL, se ShitDiddelyDo sitt svar.

Ble litt irritert, ville gjerne diskutere mer om rettskriving;-/

*Crazy*

Leste ikke den tråden om rettskriving, men kan du ikke bare starte en ny tråd dersom det var en interessant diskusjon på gang? Da får den nok stå :)

Agata1365381002
Skrevet

Leste ikke den tråden om rettskriving, men kan du ikke bare starte en ny tråd dersom det var en interessant diskusjon på gang? Da får den nok stå :)

Joda, det kan jeg selvfølgelig. Var bare så trygt at andre startet ballet... Så slapp jeg å framstå som noe i overkant interessert i rettskriving helt alene...he, he:))

Prinsessemamma
Skrevet

Joda, det kan jeg selvfølgelig. Var bare så trygt at andre startet ballet... Så slapp jeg å framstå som noe i overkant interessert i rettskriving helt alene...he, he:))

He he.. er du lærer kanskje? Ja, jeg synes at man bør prøve å tilstrebe å skrive gramatisk korrekt og prøve å unngå skrivefeil (men er også fullstendig klar over at de forekommer ofte hos meg, da fingrene flyr litt for fort over tastaturet av og til..). Har heller ikke sansen for at man skriver på dialekt i grunnen.

Vet ikke om det var dette som ble diskutert i den forrige tråden, men det var nå mine tanker om temaet :)

Caloni Makaroni
Skrevet

He he.. er du lærer kanskje? Ja, jeg synes at man bør prøve å tilstrebe å skrive gramatisk korrekt og prøve å unngå skrivefeil (men er også fullstendig klar over at de forekommer ofte hos meg, da fingrene flyr litt for fort over tastaturet av og til..). Har heller ikke sansen for at man skriver på dialekt i grunnen.

Vet ikke om det var dette som ble diskutert i den forrige tråden, men det var nå mine tanker om temaet :)

"Grammatisk". Hihi...sorry! Bare måtte ;)

Prinsessemamma
Skrevet

"Grammatisk". Hihi...sorry! Bare måtte ;)

Usj.. pinlig ;o) Jaja, synes det er helt greit å bli rettet på jeg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Usj.. pinlig ;o) Jaja, synes det er helt greit å bli rettet på jeg.

Jeg skrev en gang en tråd hvor jeg var frustrert over "ordeling", så jeg er ikke noe bedre selv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...