Agata1365381002 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg holder meg langt unna alle konspirasjonsteorier her inne. Men, nå må jeg bare spørre; hvorfor blir uskyldige/ ufarlige tråder slettet? Akkurat nå oppdaget jeg at tråden om skrivefeil er slettet. - Den var vel ikke trollete? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 De sletter sannsynligvis et spesifikt trolls innlegg, uansett hva han/hun skriver. Det er naturligvis ikke holdbart, da til og med troll kan produsere interessante problemstillinger, og med mindre det skjedde noe i den aktuelle tråden etter at jeg sist sjekka den for noe som må være rundt 5 timer siden, høres det unødvendig ut å bruke viskelæret på akkurat den. Den var i høyeste grad relevant. 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Satt akurat og tenke på det samme, fant ikke igjen touch- tråden som jeg la inn en kommentar under for litt siden, og synes det var merkelig at den skulle bli slettet.. 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 De sletter sannsynligvis et spesifikt trolls innlegg, uansett hva han/hun skriver. Det er naturligvis ikke holdbart, da til og med troll kan produsere interessante problemstillinger, og med mindre det skjedde noe i den aktuelle tråden etter at jeg sist sjekka den for noe som må være rundt 5 timer siden, høres det unødvendig ut å bruke viskelæret på akkurat den. Den var i høyeste grad relevant. Jeg likte den tråden! Huff, det sier jo mye om meg at jeg koser meg med å diskutere rettskriving på nettet.... Men, tror du er inne på noe. Så vidt jeg husker var det denne Creature- typen, eller hva han nå heter, som startet tråden. 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Satt akurat og tenke på det samme, fant ikke igjen touch- tråden som jeg la inn en kommentar under for litt siden, og synes det var merkelig at den skulle bli slettet.. Sannsynligvis en eller annen i den tråden som opererer på siden av hva som aksepteres her på DOL, se ShitDiddelyDo sitt svar. Ble litt irritert, ville gjerne diskutere mer om rettskriving;-/ *Crazy* 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Sannsynligvis en eller annen i den tråden som opererer på siden av hva som aksepteres her på DOL, se ShitDiddelyDo sitt svar. Ble litt irritert, ville gjerne diskutere mer om rettskriving;-/ *Crazy* Leste ikke den tråden om rettskriving, men kan du ikke bare starte en ny tråd dersom det var en interessant diskusjon på gang? Da får den nok stå 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Leste ikke den tråden om rettskriving, men kan du ikke bare starte en ny tråd dersom det var en interessant diskusjon på gang? Da får den nok stå Joda, det kan jeg selvfølgelig. Var bare så trygt at andre startet ballet... Så slapp jeg å framstå som noe i overkant interessert i rettskriving helt alene...he, he:)) 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Joda, det kan jeg selvfølgelig. Var bare så trygt at andre startet ballet... Så slapp jeg å framstå som noe i overkant interessert i rettskriving helt alene...he, he:)) He he.. er du lærer kanskje? Ja, jeg synes at man bør prøve å tilstrebe å skrive gramatisk korrekt og prøve å unngå skrivefeil (men er også fullstendig klar over at de forekommer ofte hos meg, da fingrene flyr litt for fort over tastaturet av og til..). Har heller ikke sansen for at man skriver på dialekt i grunnen. Vet ikke om det var dette som ble diskutert i den forrige tråden, men det var nå mine tanker om temaet 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 He he.. er du lærer kanskje? Ja, jeg synes at man bør prøve å tilstrebe å skrive gramatisk korrekt og prøve å unngå skrivefeil (men er også fullstendig klar over at de forekommer ofte hos meg, da fingrene flyr litt for fort over tastaturet av og til..). Har heller ikke sansen for at man skriver på dialekt i grunnen. Vet ikke om det var dette som ble diskutert i den forrige tråden, men det var nå mine tanker om temaet "Grammatisk". Hihi...sorry! Bare måtte 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 "Grammatisk". Hihi...sorry! Bare måtte Usj.. pinlig ;o) Jaja, synes det er helt greit å bli rettet på jeg. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Usj.. pinlig ;o) Jaja, synes det er helt greit å bli rettet på jeg. Jeg skrev en gang en tråd hvor jeg var frustrert over "ordeling", så jeg er ikke noe bedre selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.