Gå til innhold

Reisebyraa i England

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om nettsteder som selger billige sydenturer fra UK

Skrevet

:-)

bare man anstrenger seg litt saa finner man det meste ;-P

Skrevet

Har dere flyttet nå?

Hvordan går det med sønnen deres på skolen?

Skrevet

Har dere flyttet nå?

Hvordan går det med sønnen deres på skolen?

Jaa naa har vi flyttet over :-D

og alt er bare superbra//Sonnen vaar har det velig bra paa skolen han smiler og ler naar jeg henter han etter skoletid. Det er en lettelse at disse dagene har gaat saa bra..

I gaar var det Valentines Party (skulle ha vaert i februar,,men da snodde det og skolen var stengt)

Tror du ikke gutten vaar vant en pris som en av to beste gutter til aa danse ;-D Og ved siden av stod en superstolt mor med taarer i oynene.

Vi kunne ikke ha dromt om en bedre start her..

Naa har jeg ogsaa blitt vant til aa kjore paa andre siden av veien..... Naa maa jeg bare forhore meg om jeg maa ha engelsk forerkort siden jeg er nordmann med engelsk eid bil..

Ha en fin fin weekend...

Skrevet

Jaa naa har vi flyttet over :-D

og alt er bare superbra//Sonnen vaar har det velig bra paa skolen han smiler og ler naar jeg henter han etter skoletid. Det er en lettelse at disse dagene har gaat saa bra..

I gaar var det Valentines Party (skulle ha vaert i februar,,men da snodde det og skolen var stengt)

Tror du ikke gutten vaar vant en pris som en av to beste gutter til aa danse ;-D Og ved siden av stod en superstolt mor med taarer i oynene.

Vi kunne ikke ha dromt om en bedre start her..

Naa har jeg ogsaa blitt vant til aa kjore paa andre siden av veien..... Naa maa jeg bare forhore meg om jeg maa ha engelsk forerkort siden jeg er nordmann med engelsk eid bil..

Ha en fin fin weekend...

Veldig kjekt å høre at det går så bra!!!

Så vidt jeg vet kan du kjøre bil med norsk kjørekort. Mannen min kunne ihvertfall kjøre vår engelskregistrert bil med sitt danske førerkort da vi bodde i England (men kanskje det er forskjell mellom EU og EØS regler)

Jeg måtte bytte mitt engelske førerkort inn i et norsk da jeg bosatte meg i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...