Gjest Musikktrollet Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Håper noen kan hjelpe, jeg er på jakt etter en sang, gammel klassiker, mye brukt i filmer, Kåre Conradi synger den, aner ikke hva sangen heter eller hvem som synger den opprinnelig, husker bare litt av teksten, helt tatt ut av sammenhengen: L is for the way you look at me... V is for the very very extraordinary... Love was made for me and you.... Noen som vet hvilken sang jeg mener og hvem som synger den? Skulle absolutt visst det litt fort.... 0 Siter
Gjest Musikktrollet Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Love med sinatra? Takker, det er selvfølgelig den 0 Siter
Gjest Musikktrollet Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Nat King Cole, for eksempel. Jepp, stemmer nok det, Sinatra synger den og visst, kom på det nå, det stod bare helt stille, blir helt stresset av sånne blackouts 0 Siter
Gjest Sinatra, ja Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hørte du den i det der Linn Skåber programmet i går kveld? Nydelig sang:) 0 Siter
siddisen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Love med sinatra? Heter sangen "Love" med Frank Sinatra? Finner den ikke når jeg søker. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Heter sangen "Love" med Frank Sinatra? Finner den ikke når jeg søker. Ja, tror det. L.O.V.E eller noe sånt. Men du kan jo google deler av teksten også og se hva som kommer opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.