Gjest Åpent sår Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Når jeg tenker på alle de vennene jeg har mistet p.g.a av falske rykter og sladder, blir jeg så bitter, at det av og til kjennest som om jeg har stor åpent sår i hodet. 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har du pratet med disse "vennene" det gjelder? Er det deg, eller dem det har vært falske rykter om? Hvis du mister venner, pga falske rykter om deg, er de ikke mye til venner, som ikke kommer å spør deg om dette faktisk stemmer. Jeg prøver så godt jeg kan, og forholde meg til førstehåndsinformasjon. Hva andre forteller meg, som de gjerne har hørt av noen, passerer forbi, uansett hvor gode venner de er. En skal ikke være veldig oppegående for å forstå at en historie endrer innhold fra munn til munn. En former gjerne historien utifra sin egen forståelse. En annen ting, er at en går ikke fra en venn utifra hva en hører om vennen. Uansett om en venn skulle gjøre noe dumt eller ikke, er det jo ikke mitt problem som venn. Som venn skal man være der å støtte!! Gjennom livet erfarer man at mange som man tror er "venner", faktisk ikke er venn nok når det kommer til stykket. Desverre kan lærdommen bli veldig smertefull. Jeg håper du har en venn som du virkelig kan kalle venn. En som er der for deg når andre "venner" ikke er der!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.