Gå til innhold

Dere er late

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeidsjernet
Skrevet

Hei alle dere her inne uten et liv, jeg synest at Dere er et gjeng late udugelige mennesker som bare sitter her og syter og klager. Få dere et arbeid og kom dere ut blant folk, men det er vel for mye forlangt for dere som får trygden rett i postkassa. Gidder ikke deres egen dritlukt engang, så late er dere. Hadde jeg vært så lat så hadde jeg hengt meg.

Gjest blame
Skrevet

Hadde jeg vært så tett som deg, så tror jeg jammen meg at jeg hadde hengt meg jeg også :-)

God bedring og god natt!

Gjest ferri
Skrevet

Joda, jeg prøvde!

Gikk inn i forsvaret jeg, spiste nesten ingenting på 1 måned, mens jeg var livredd konstant. Og ville stikke av daglig fordi jeg var så redd, men over 3 måneder holdt jeg ut. Med svimmelhet, kvalme, hodepine, bein som bare forsvant under meg, synsforstyrrelser, bryst smerter, problemer med og puste og mere..

Vil gjerne se deg gjøre det samme som jeg gjorde.

Vil gjerne se deg leve 10 minutter i livet til en av personene du prøver og såre med innlegget ditt!

Da er det en mulighet for at du hadde fått sjokk. Det er faktisk ting utenfor boksen du ser igjennom, så det er bare og ta den bort.

Har bodd hjemme og gjømt meg i 10 år uten og mota økonomisk støtte i det heletatt. Og motar enda ikke noe av den fantastiske trygden du babbler om. Men jeg får dermed 5000 kroner i månden nå, og det er jeg utrolig takknemlig for, så tusen takk til deg for at du betaler skatt sånn at jeg kan oppleve litt om hvordan det er og faktisk ha egne penger.

Jeg har ikke møtt eller skrevet med en eneste person som ikke synes det er litt flaut og mota økonomisk støtte, og at de helst vil jobbe.

Du trenger ikke minne meg på og ta selvmord, det klarer jeg(og vi) utmerket godt selv.

Men, du.. Jeg er glad for at du prøver og motivere altså!

Det trenger vi, motivasjon!

Jeg synes bare du bare bommer så fælt med innlegget ditt. Det sårer andre med måten du formulerer deg på! Prøv igjen! :)

Gjest Baldura
Skrevet

Ja, og kvifor ikkje?

Kva er det som gjer arbeidslivet så mykje betre enn det å vera fri og frank og lat?

Ekte adelsmenn og kvinner arbeider ikkje. Det gjer ikkje ekte trygdemisbrukarar heller.

Du skal ikkje missunna oss, vi skal på vår side freista å ikkje tykkja synd på dykk.

Noko av det beste eg veit er å sitja med morgonkaffen og gløtte ut på dei arbeidsnarkomane som trakkar iveg til jobb. Idiotar , det er det dei er, susekoppane.

Javisst er eg lat. Eg er lat og eg er byrg derav. Lukkeleg er eg og, heldiggrisen.

Eg gler meg kvar gong Stoltenberg aukar skatten for dykk arbeidsidiotar. Då vert det meir på meg.

Så, kom deg i arbeid nå!

"Arbeidsjernet" var det det du kalla deg? Vonar at du har jarnhelse slik at du kan tene oss lenge med aukande skattetrykk. Hurra!!!!!

Gjest samme til deg
Skrevet

Ja, for ingen her har jobb og vi sitter her hele dagen! NOT!

Gjest Heia på alle dolere
Skrevet

Ja, for ingen her har jobb og vi sitter her hele dagen! NOT!

Hvis noen har jobb her så er det en biskjeftigelse. Dol er det viktigste:)

Gjest Heia på alle dolere
Skrevet

Jeg blir nysgjerrig på hva ligger bak et slikt innlegg. Har du lyst å provosere, såre eller snakker du først og fremst til deg selv?

Skrevet

Jeg blir nysgjerrig på hva ligger bak et slikt innlegg. Har du lyst å provosere, såre eller snakker du først og fremst til deg selv?

Selvsagt er det for å provosere. Et arbeidsjern som ikke har annet å gjøre kl 02:33 på natta?

Bedre å unnlate å mate trollet enn å la seg provosere

Gjest schering
Skrevet

Og hadde ikke jeg hatt annet å gjøre enn å sitt på DOL og skrive sånne innlegg nattestider, så hadde jeg også hengt meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Hadde jeg vært så lat så hadde jeg hengt meg."

Vi gidder ikke det en gang, serr'u. Bruker opp all energien på å poste innlegg her.

Skrevet

Ha ha ha, den er morsom, jeg jobber hjemme jeg, sikkert endel timer mere enn deg om dagen.

Tjener sikker mye mere enn deg også. Man må sove om natta da, hvis man skal jobbe så mye som jeg gjør...tullebukk.

Skrevet

Hva mener du egentlig med dette innlegget?

Liker du å rakke ned på andre? Hva gir det deg? Føler du deg bedre hvis du rakker ned på andre?

Hvis du vil bli et bedre menneske, så må du slutte å slenge dritt, men heller oppmunte og inspirere folk. Vis omtanke for dine medmennesker, og spre litt glede!

Ha ei riktig fin helg!

Skrevet

Ja, her kommer trygden på konto hver måned, og det passer meg ypperlig, så kan jeg kose meg hjemme og gjøre akkurat det jeg vil! :-)

Gjest Rrose
Skrevet

Ja, og kvifor ikkje?

Kva er det som gjer arbeidslivet så mykje betre enn det å vera fri og frank og lat?

Ekte adelsmenn og kvinner arbeider ikkje. Det gjer ikkje ekte trygdemisbrukarar heller.

Du skal ikkje missunna oss, vi skal på vår side freista å ikkje tykkja synd på dykk.

Noko av det beste eg veit er å sitja med morgonkaffen og gløtte ut på dei arbeidsnarkomane som trakkar iveg til jobb. Idiotar , det er det dei er, susekoppane.

Javisst er eg lat. Eg er lat og eg er byrg derav. Lukkeleg er eg og, heldiggrisen.

Eg gler meg kvar gong Stoltenberg aukar skatten for dykk arbeidsidiotar. Då vert det meir på meg.

Så, kom deg i arbeid nå!

"Arbeidsjernet" var det det du kalla deg? Vonar at du har jarnhelse slik at du kan tene oss lenge med aukande skattetrykk. Hurra!!!!!

*ssss* Den satt! :D

Gjest Rrose
Skrevet

Joda, jeg prøvde!

Gikk inn i forsvaret jeg, spiste nesten ingenting på 1 måned, mens jeg var livredd konstant. Og ville stikke av daglig fordi jeg var så redd, men over 3 måneder holdt jeg ut. Med svimmelhet, kvalme, hodepine, bein som bare forsvant under meg, synsforstyrrelser, bryst smerter, problemer med og puste og mere..

Vil gjerne se deg gjøre det samme som jeg gjorde.

Vil gjerne se deg leve 10 minutter i livet til en av personene du prøver og såre med innlegget ditt!

Da er det en mulighet for at du hadde fått sjokk. Det er faktisk ting utenfor boksen du ser igjennom, så det er bare og ta den bort.

Har bodd hjemme og gjømt meg i 10 år uten og mota økonomisk støtte i det heletatt. Og motar enda ikke noe av den fantastiske trygden du babbler om. Men jeg får dermed 5000 kroner i månden nå, og det er jeg utrolig takknemlig for, så tusen takk til deg for at du betaler skatt sånn at jeg kan oppleve litt om hvordan det er og faktisk ha egne penger.

Jeg har ikke møtt eller skrevet med en eneste person som ikke synes det er litt flaut og mota økonomisk støtte, og at de helst vil jobbe.

Du trenger ikke minne meg på og ta selvmord, det klarer jeg(og vi) utmerket godt selv.

Men, du.. Jeg er glad for at du prøver og motivere altså!

Det trenger vi, motivasjon!

Jeg synes bare du bare bommer så fælt med innlegget ditt. Det sårer andre med måten du formulerer deg på! Prøv igjen! :)

Bra sagt!

Skrevet

For et ufattelig velskrevet og konstruktivt innlegg - som jeg tar veldig seriøst.

tzatziki1365380058
Skrevet

Vi gidder ikke det en gang, serr'u. Bruker opp all energien på å poste innlegg her.

*lol* !!!

:)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, her kommer trygden på konto hver måned, og det passer meg ypperlig, så kan jeg kose meg hjemme og gjøre akkurat det jeg vil! :-)

Ja, samme her! Får masse trygd og støtte og stønader. Tyner systemet for alt det er verdt og storkoser meg. Har mer i inntekt nå enn da jeg jobbet fullt.

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å jobbe når det er så deilig å leve på trygd.

Nyter å se alle slavene dra seg avgårde til den idiotiske jobben sin. I all slags vær.

Jeg slapper av i silkeslåbrokken min og koser meg med nytraktet Espresso hver morgen. Nyyyydelig. Kan ALDRI tenke meg å jobbe igjen. Får nesten grøssninger ved tanken.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Haha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...