siddisen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hva er galt med PC'en min når jeg ikke kommer inn på en eneste nettside, verken i går eller i morges? "Connection" er "excellent", står det - både trådløst og kabel (dockingstation). 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Den connectionen som er excellent er nok det trådløse nettet inne hos deg, og det er leddet før internett. Ville restartet alle mulige bokser, og så ringt leverandør hvis det ikke retter seg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Prøv å høyreklikke på pc-ikonet nede til høyre, og klikk så på reparer. 0 Siter
siddisen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Prøv å høyreklikke på pc-ikonet nede til høyre, og klikk så på reparer. Takk for tips. Jeg skal teste alle råd jeg får her i ettermiddag når jeg kommer hjem. Forhåpentligvis har jeg tilgang i kveld 0 Siter
guffelure Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er ingenting galt med Pc`n din. Det scenariet du forespeiler skjer fra tid til annen med trådløse nettverk.Du har fått et forslag allerede om å høyreklikke koblingen din og velge "reparer". Hvis ikke dette hjelper (du får et gult utropstegn med beskjed om begrenset forbindelse), da drar du ut strømkabelen fra den trådløse ruteren din, og lar den være av ca 5 min ... deretter setter du strømmen på igjen og venter til du får beskjed om at du er tilkoblet (på den bærbare) Dette funker i 95 % av tilfellene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.