Gå til innhold

Liksom avslørt hvem som vinner farmen.. Listen stemmer jo ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står ingenting om at Hanne går ut der?

Gjest Vet jeg
Skrevet

Jeg vet at Mikkel vinner, så den saken er grei. :-)

Snorkfrøken
Skrevet

Det står ingenting om at Hanne går ut der?

På listen over 2007 står det i hvilken rekkefølge alle er gått ut, og da var Hanne etter Solveig.

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg vet at Mikkel vinner, så den saken er grei. :-)

Hvor sikker er den kilden?

:o(

Gjest Vet jeg
Skrevet

Hvor sikker er den kilden?

:o(

100% sikker.

Gjest Har en ide at det er slik
Skrevet

Det er Ole Mangnus som kommer på 3 plass og astrid på andre. Men avslører ikke hvem som vinner!

Snorkfrøken
Skrevet

100% sikker.

Jeg velger å ikke tro på deg.. Men nyskjerrig likevel.. Hvem møter han i finalen da?

Gjest Vet jeg
Skrevet

Jeg velger å ikke tro på deg.. Men nyskjerrig likevel.. Hvem møter han i finalen da?

Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han vinner fordi han i skrivende stund kjører rundt i ny bil og hytta har nylig ankommet Kautokeino.

Skrevet

På listen over 2007 står det i hvilken rekkefølge alle er gått ut, og da var Hanne etter Solveig.

På den samme listen står det at Solveig gikk ut som nummer ni. Hanne står ovenfor Solveig på lista, men det står ikke parantes bak navnet hennes med når hun går ut.

Snorkfrøken
Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han vinner fordi han i skrivende stund kjører rundt i ny bil og hytta har nylig ankommet Kautokeino.

Er tv2 så teite at de gir ut premiene før finalen er sendt?

Jøssess...

Gjest tror nå jeg
Skrevet

Jøssess...

Det kan vel ikke stemme?

Gjest Vet jeg
Skrevet

Jøssess...

Det gjorde jo TvNorge også på 71 grader nord.

Flere vinnere har kjørt rundt i den nye bilen på Nordkapp og i områdene rundt rett etter finalen.

Gjest Hytter vil vi alle ha
Skrevet

Det er flere av deltagerne som bygger hytter om dagen. Så det beviser ingenting.

Gjest jobber i tv2
Skrevet

Feil!! Ny bil kan han vel ha skaffet seg, men vinneren får ikke bilen før Farmen er avsluttet på tv. SÅ greit er det!

Gjest jobber i tv2
Skrevet

Jøssess...

Nei de er ikke så teite. den som skrev innlegget her, sier ikke sannheten.

Gjest Vet jeg
Skrevet

Feil!! Ny bil kan han vel ha skaffet seg, men vinneren får ikke bilen før Farmen er avsluttet på tv. SÅ greit er det!

Hehe, da har du tydeligvis ikke kjennskap til hva som skjer på din egen arbeidsplass, for jeg kjenner Mikkel veldig godt, og jeg vet.

Gjest jobber i tv2
Skrevet

Hehe, da har du tydeligvis ikke kjennskap til hva som skjer på din egen arbeidsplass, for jeg kjenner Mikkel veldig godt, og jeg vet.

Mulig jeg ikke har fått med meg akkurat det, jobber ikke med Farmen. Men at vi gir ut bilen og hytta før programmet er av lufta? ne-hei, det nekter jeg å tro at vi har gjort! Skal jommen sjekke det på jobb i morgen! ;)

Og om Mikkel er vinner eller ei? Hvorfor røpe noe som helst egentlig? Er jo ikke lenge igjen nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...