Snorkfrøken Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nyskjerrige meg måtte jo inn å lese, men listen stemmer jo ikke. I følge den går Hanne ut i morgen, men det går jo ikke da hun er storbonde... Så derfor er det jo ikke sikkert Mikkel vinner likevel. Heldigvis!! http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Farmen&diff=1915798&oldid=1798636 0 Siter
Gjest Vet jeg Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg vet at Mikkel vinner, så den saken er grei. :-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det står ingenting om at Hanne går ut der? På listen over 2007 står det i hvilken rekkefølge alle er gått ut, og da var Hanne etter Solveig. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Jeg vet at Mikkel vinner, så den saken er grei. :-) Hvor sikker er den kilden? ( 0 Siter
Gjest Vet jeg Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hvor sikker er den kilden? ( 100% sikker. 0 Siter
Gjest Har en ide at det er slik Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Det er Ole Mangnus som kommer på 3 plass og astrid på andre. Men avslører ikke hvem som vinner! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 100% sikker. Jeg velger å ikke tro på deg.. Men nyskjerrig likevel.. Hvem møter han i finalen da? 0 Siter
Gjest Vet jeg Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg velger å ikke tro på deg.. Men nyskjerrig likevel.. Hvem møter han i finalen da? Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han vinner fordi han i skrivende stund kjører rundt i ny bil og hytta har nylig ankommet Kautokeino. 0 Siter
Mañana Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 På listen over 2007 står det i hvilken rekkefølge alle er gått ut, og da var Hanne etter Solveig. På den samme listen står det at Solveig gikk ut som nummer ni. Hanne står ovenfor Solveig på lista, men det står ikke parantes bak navnet hennes med når hun går ut. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han vinner fordi han i skrivende stund kjører rundt i ny bil og hytta har nylig ankommet Kautokeino. Er tv2 så teite at de gir ut premiene før finalen er sendt? Jøssess... 0 Siter
Gjest tror nå jeg Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er tv2 så teite at de gir ut premiene før finalen er sendt? Jøssess... Det kan vel ikke stemme? 0 Siter
Gjest Vet jeg Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er tv2 så teite at de gir ut premiene før finalen er sendt? Jøssess... Det gjorde jo TvNorge også på 71 grader nord. Flere vinnere har kjørt rundt i den nye bilen på Nordkapp og i områdene rundt rett etter finalen. 0 Siter
Gjest Hytter vil vi alle ha Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han vinner fordi han i skrivende stund kjører rundt i ny bil og hytta har nylig ankommet Kautokeino. Det er flere av deltagerne som bygger hytter om dagen. Så det beviser ingenting. 0 Siter
Gjest jobber i tv2 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at han vinner fordi han i skrivende stund kjører rundt i ny bil og hytta har nylig ankommet Kautokeino. Feil!! Ny bil kan han vel ha skaffet seg, men vinneren får ikke bilen før Farmen er avsluttet på tv. SÅ greit er det! 0 Siter
Gjest jobber i tv2 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Er tv2 så teite at de gir ut premiene før finalen er sendt? Jøssess... Nei de er ikke så teite. den som skrev innlegget her, sier ikke sannheten. 0 Siter
Gjest Vet jeg Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Feil!! Ny bil kan han vel ha skaffet seg, men vinneren får ikke bilen før Farmen er avsluttet på tv. SÅ greit er det! Hehe, da har du tydeligvis ikke kjennskap til hva som skjer på din egen arbeidsplass, for jeg kjenner Mikkel veldig godt, og jeg vet. 0 Siter
Gjest jobber i tv2 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hehe, da har du tydeligvis ikke kjennskap til hva som skjer på din egen arbeidsplass, for jeg kjenner Mikkel veldig godt, og jeg vet. Mulig jeg ikke har fått med meg akkurat det, jobber ikke med Farmen. Men at vi gir ut bilen og hytta før programmet er av lufta? ne-hei, det nekter jeg å tro at vi har gjort! Skal jommen sjekke det på jobb i morgen! Og om Mikkel er vinner eller ei? Hvorfor røpe noe som helst egentlig? Er jo ikke lenge igjen nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.