Gjest Tacomix Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Blåbær og C-vitaminer er bra. Takk:o) 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Takk for svaret! Etter ditt svar så måtte jeg bare kjøpe meg en mørk sjokolade:o) ...men det må være 70% kakao i da 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 ...men det må være 70% kakao i da Ja, det var det det var:o) Takk for svaret! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Tomater, kjære tacomix, tomater i alle varianter! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Tomater, kjære tacomix, tomater i alle varianter! Takk for svar hidi:o) Skal se om jeg finner firkanta tomater jeg da;)! Hehe. Neida, tusen takk for ditt svar, jeg foretrekker baby tomater som jeg kaller det:) 0 Siter
mrxx Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Ser nå at svaret mitt jeg la inn her er borte. Enten har jeg gjort noe galt eller så er det noe annet rart. Blåbær er bra. Jeg har hørt at bær med sterke farger har mye antioksidanter. Jeg spiser en spiseskje med blåbær hver dag. Jeg "krydrer" frokostblandingen min med det:-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Ser nå at svaret mitt jeg la inn her er borte. Enten har jeg gjort noe galt eller så er det noe annet rart. Blåbær er bra. Jeg har hørt at bær med sterke farger har mye antioksidanter. Jeg spiser en spiseskje med blåbær hver dag. Jeg "krydrer" frokostblandingen min med det:-) Takk for svaret:o)! Jeg har ikke sett at du har gitt meg noe svar før. Så det må være noe galt. Har selv opplevd noe galt her før. Med at jeg svarer en å så legges det feil. Ja, blåbær er bra. Takk for det andre tipset også med å spise det som har sterke farger i seg. Det skal jeg gjøre:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.