Gå til innhold

Da gikk Gerd Liv

Anbefalte innlegg

Gjest god tur !
Skrevet

av .... kritiserte aller bortsett fra seg selv ..... som vanlig.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• keinstein

6

• Nellie

5

• hidi, the scorpion

5

Skrevet

Det jeg synes er rart, er at hun fortsatt står fast på at hun ikke har gjort noe galt, det stemmer ikke overens med valget hun har tatt om å gå av. Hvis hun virkelig mener at hun ikke har gjort noe galt, hadde hun kjempet for stillingen sin. Personlig er jeg glad for at vi blir kvitt kjærringa!!

Gjest guttelus
Skrevet

Det jeg synes er rart, er at hun fortsatt står fast på at hun ikke har gjort noe galt, det stemmer ikke overens med valget hun har tatt om å gå av. Hvis hun virkelig mener at hun ikke har gjort noe galt, hadde hun kjempet for stillingen sin. Personlig er jeg glad for at vi blir kvitt kjærringa!!

Helt enig. Dritt kjerring sier nå jeg bare.

Gjest ChiengMai
Skrevet

På vegne av alle de jeg kjenner som har blitt mobbet på arbeidsplassen er jeg svært glad for utfallet av denne granskningen.

At Valla ikke gikk før, og at ho fremdeles rasler med sablene og slenger kritikker i øst og vest viser bare enda tydeligere, i alle fall i mine øyne, at dama ikke har noe som leder for Norges største arbeidstakerorganisasjon.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Glemte visst et "å gjøre" på slutten av innlegget mitt.

Gjest Aviaana
Skrevet

Men hva sier granskningsrapporten ? Det er jeg mest nysgjerrig på.

Skrevet

Men hva sier granskningsrapporten ? Det er jeg mest nysgjerrig på.

Tja, jeg vil vel anta at den konkluderer med det samme som psykolog- og konsulentekspertisen har konkludert med.

Men jeg vet jo ikke....

Skrevet

Flott. Må si jeg egentlig likte dama -før- alt dette oppstyret, men hennes ikkeeksisterende evne til å kunne jenke seg, og ha forståelse for at andres oppfatning av henne kanskje ikke er det samme som hennes egen, har gjort henne usmaklig for min del.

En sjef som ikke kan ta kritikk og derav forme seg videre etter den, er ikke en god sjef.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg og mange med meg spådde at hun til syvende og sist måtte gå!

Hun har nok gjort mye bra for LO, men medmenneskelighet har hun ikke vist... Og det bør vel strengt tatt en leder kunne!

Skrevet

Nå kommer sikkert alle fram som vil slå spiker i kista hennes. Først måtte det være en kiste å slå spiker i.

Skrevet

Ja - jeg måtte stoppe bilen for å få hørt ferdig talen hennes. For et UTYSKE!

Skrevet

Hele saken og prosessen er et forferdelig eksempel på hvordan ting IKKE bør gjøres!

Yssen skulle spart seg å sende oppsigelsen til media, og Valla har vist at hun ikke takler kritikk.

Men oppi alt dette sitter det mange rådgivere, som har bidratt til taleskriving og valgt hvordan prosessene skulle håndteres.

Disse rådgiverne burde ikke sitte alt for trygt i jobbene sine, for makan til håndtering av en betent konflikt har vi vel aldri sett?

Jeg mener ikke at Valla er en god leder, men jeg mener at ingen skal behøve å få en slik massiv hets mot seg på et personlig plan. Den dama har vært i krigen!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja - jeg måtte stoppe bilen for å få hørt ferdig talen hennes. For et UTYSKE!

Jeg fikk ikke hørt henne, var det virkelig så ille som det er fremstilt? I så fall er jeg _veldig_ enig i karakteristikken din...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den dama skal være jævla glad hun ikke levde den gang kristenfolket løp rundt og lekte med fyrstikker.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hele saken og prosessen er et forferdelig eksempel på hvordan ting IKKE bør gjøres!

Yssen skulle spart seg å sende oppsigelsen til media, og Valla har vist at hun ikke takler kritikk.

Men oppi alt dette sitter det mange rådgivere, som har bidratt til taleskriving og valgt hvordan prosessene skulle håndteres.

Disse rådgiverne burde ikke sitte alt for trygt i jobbene sine, for makan til håndtering av en betent konflikt har vi vel aldri sett?

Jeg mener ikke at Valla er en god leder, men jeg mener at ingen skal behøve å få en slik massiv hets mot seg på et personlig plan. Den dama har vært i krigen!

"Jeg mener ikke at Valla er en god leder, men jeg mener at ingen skal behøve å få en slik massiv hets mot seg på et personlig plan. Den dama har vært i krigen!"

Syns det er viktig å huske på at dama selv har birdratt veldig sterkt til at krigen i det hele tatt oppsto. Tenke seg til den utidige måten ho har stått frem på i alle fall tre pressekonferanser og ikke vist en tøddel av ydmykhet eller forståelse for at hun har gjort noe som helst feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fikk ikke hørt henne, var det virkelig så ille som det er fremstilt? I så fall er jeg _veldig_ enig i karakteristikken din...

Du kan lese talen på vg.no.

Så kan du lukke øynene og tenke på stemmen hennes.

Det er ikke vakkert.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg mener ikke at Valla er en god leder, men jeg mener at ingen skal behøve å få en slik massiv hets mot seg på et personlig plan. Den dama har vært i krigen!"

Syns det er viktig å huske på at dama selv har birdratt veldig sterkt til at krigen i det hele tatt oppsto. Tenke seg til den utidige måten ho har stått frem på i alle fall tre pressekonferanser og ikke vist en tøddel av ydmykhet eller forståelse for at hun har gjort noe som helst feil.

"Syns det er viktig å huske på at dama selv har birdratt veldig sterkt til at krigen i det hele tatt oppsto."

Ja, dette blir litt som om Bush skulle kritisere amerikanerne for at Irak ble bomba.

Skrevet

Jeg tror Valla har hatt både dyktige og gode rådgivere rundt, men hun har rett og slett valgt å ikke høre på dem, og heller kjørt sitt eget løp.

Mediapresset hun har gjennomgått er en konsekvens av å kjøre sitt eget løp.

Skrevet

Jeg tror Valla har hatt både dyktige og gode rådgivere rundt, men hun har rett og slett valgt å ikke høre på dem, og heller kjørt sitt eget løp.

Mediapresset hun har gjennomgått er en konsekvens av å kjøre sitt eget løp.

Vet du dette, eller er det noe du tror?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...