Gå til innhold

Da gikk Gerd Liv

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Gammelstalinisten Gerd har nok ingen respekt for enkeltmennesker.

Ser vel ikke på noen (norske) i dag som stalinister eller kommunister, men i en organisasjon som LO, er jo nettopp hvert enkelt menneske viktig!

Hvor ville vel Stalin ha vært uten ekeltmennesker?

Og dama nekter fremdeles å innrømme noe som helst! Rådgiverene hennes må virkelig være frustrerte for tiden...!

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• keinstein

6

• Nellie

5

• hidi, the scorpion

5

Skrevet

Men hva sier granskningsrapporten ? Det er jeg mest nysgjerrig på.

Les nettavisene eller se/hør/les andre nyheter, så finner du ut av det :)

Skrevet

Den dama skal være jævla glad hun ikke levde den gang kristenfolket løp rundt og lekte med fyrstikker.

Hehe. Du får sagt/skrevet det!

Skrevet

Ser vel ikke på noen (norske) i dag som stalinister eller kommunister, men i en organisasjon som LO, er jo nettopp hvert enkelt menneske viktig!

Hvor ville vel Stalin ha vært uten ekeltmennesker?

Og dama nekter fremdeles å innrømme noe som helst! Rådgiverene hennes må virkelig være frustrerte for tiden...!

Mange andre husker hva de gjør. De har gjort det samme mange ganger og etter samme mønster og ideologier. Hver gang det går galt, grusomhetene og drapene kommer til syne, da later de som ingenting.

tzatziki1365380058
Skrevet

Du kan lese talen på vg.no.

Så kan du lukke øynene og tenke på stemmen hennes.

Det er ikke vakkert.

Hehe, du er ubetalelig når du er i det hjørnet her :)

Kostelige kommentarer - inkl. de lenger opp i tråden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mange andre husker hva de gjør. De har gjort det samme mange ganger og etter samme mønster og ideologier. Hver gang det går galt, grusomhetene og drapene kommer til syne, da later de som ingenting.

Er ikke lett å late som ingenting i vårt samfunn! Ting har en tendens til å komme tilbake å bite deg bak!

Kan du egentlig bevise dine påstander om at alle "kommunister" i Norge, visste hva som skjedde i Russland?

Skrevet

Er ikke lett å late som ingenting i vårt samfunn! Ting har en tendens til å komme tilbake å bite deg bak!

Kan du egentlig bevise dine påstander om at alle "kommunister" i Norge, visste hva som skjedde i Russland?

Nei. Ingen av gammelstalinistene visste hva som skjedde i Sovjetsamveldet, før jernteppet begynte å sprekke på 1960-tallet. Selv ikke da ville de tro på det grufulle.

De fortsatte med å støtte Pol Pot enda de visste at mange indokinesere ble drept.

De fortsatte å støtte Maos regime enda de visste mange titalls millioner kinesere ble drept.

Enkeltmennesket betyr så lite for disse ideene.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei. Ingen av gammelstalinistene visste hva som skjedde i Sovjetsamveldet, før jernteppet begynte å sprekke på 1960-tallet. Selv ikke da ville de tro på det grufulle.

De fortsatte med å støtte Pol Pot enda de visste at mange indokinesere ble drept.

De fortsatte å støtte Maos regime enda de visste mange titalls millioner kinesere ble drept.

Enkeltmennesket betyr så lite for disse ideene.

Horribelt! Jeg kan nesten ikke tro det er sant...Da var vi troende ferdige med hekseprosessen etc.

Alle katolikker som faktisk visste om jødeutryddelsen...

Det var faktisk kun Jehovas Vitner som ble arraestert for sin tro og drept.

De nekter å være nasjonalisister uansett...

Skrevet

"Når jeg velger å trekke meg, så gjør jeg det ikke fordi jeg mener at motparten og Fougner utvalget har rett i sin framstilling av denne saken, men jeg gjør det fordi jeg tror at det i denne situasjonen er det beste bidraget jeg kan gi til LO."

Kommentar er vel overflødig?

Skrevet

Det var det eneste rette å gjøre etter at rapporten var som den var.Lo kan ikke ha en leder som blir oppfattet som mobber.

Nå håper jeg bare at rapporten var riktig og at forhåndsdømmingen ikke har påvirket resultatet.

Det er skremmende å se på hva som har forgått de siste to månedene og hvordan VG`s overskrifter har påvirket folks oppfatning av saken og ikke minst raseriet mot et enkeltmenneske allerede lenge før det forelå noen "dom".

Jeg skulle så gjerne ha sett at dette hadde endt i en rettsak isteden, slik at vi kunne ha vært trygge på at begges sider var ivaretatt og at "dommen" var riktig.

Jeg liker ikke måten dette har blitt gjort på fra begynnelse til slutt og er langt fra sikker på om utfallet var slik det burde ha vært.

Selv må jeg si at jeg får frysninger på ryggen av å se Yssen snakke i media.

Forøvrig synes jeg Valla gikk av med stil. Hun er sterk og det er for meg helt utrolig at hun greier å gå oppreist etter den behandlingen hun har fått.

Det er nok hennes styrke som også er hennes svakhet. Hun tåler selv MYE og har ikke greid å forstå at andre ikke er like sterke.

Synd at folk ser bare hennes svakheter og ikke evner å se hva hun han gjort for nettopp dem.

Hun fortjener ros og ris.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var det eneste rette å gjøre etter at rapporten var som den var.Lo kan ikke ha en leder som blir oppfattet som mobber.

Nå håper jeg bare at rapporten var riktig og at forhåndsdømmingen ikke har påvirket resultatet.

Det er skremmende å se på hva som har forgått de siste to månedene og hvordan VG`s overskrifter har påvirket folks oppfatning av saken og ikke minst raseriet mot et enkeltmenneske allerede lenge før det forelå noen "dom".

Jeg skulle så gjerne ha sett at dette hadde endt i en rettsak isteden, slik at vi kunne ha vært trygge på at begges sider var ivaretatt og at "dommen" var riktig.

Jeg liker ikke måten dette har blitt gjort på fra begynnelse til slutt og er langt fra sikker på om utfallet var slik det burde ha vært.

Selv må jeg si at jeg får frysninger på ryggen av å se Yssen snakke i media.

Forøvrig synes jeg Valla gikk av med stil. Hun er sterk og det er for meg helt utrolig at hun greier å gå oppreist etter den behandlingen hun har fått.

Det er nok hennes styrke som også er hennes svakhet. Hun tåler selv MYE og har ikke greid å forstå at andre ikke er like sterke.

Synd at folk ser bare hennes svakheter og ikke evner å se hva hun han gjort for nettopp dem.

Hun fortjener ros og ris.

"Forøvrig synes jeg Valla gikk av med stil."

Den hardheten og ubøyeligheten Valla har lagt for dagen kaller i alle fall ikke jeg _stil_. Hadde dama vært modig, så hadde ho turt vise litt mer ydmykhet og ikke denne steile "jeg kan ikke se at jeg har gjort noe galt"-holdningen.

Skrevet

Klart du går av med stil... når du ikke skjønner at dette har det aller minste med deg selv å gjøre.

Sånn sett er dette trist. Fordi en psykisk syk person har fått lov til å inneha en så viktig posisjon i så mange år. Hun har vært høvding og mester. Og så viser det seg at dette er en person med i beste fall et litt forstyrret syn på seg selv og omgivelsene. I verste fall er dette en personlighetsforstyrrelse. Og ingen burde være slem mot Gerd-Liv da.... Men jeg tror at det dessverre er slik at Gerd-Liv har det sånn som folk før i verden hadde det da de ble diagnostisert som psykopater.

Trist, siden dette handler om landets lededende arbeidstakerorganisasjon. Enda mer trist, siden det er LO som har satt standarden de siste åra..... Og det er en person som har stått henne nær i mange år, som burde ha sett hva som foregikk, som har vært en medløper i hele prosessen.... som overtar og er mild og reformvillig.

LO er Norges største arbeidstakerorganisasjon... hvor er de folka som virkelig mener noe?

Skrevet

"Kan du egentlig bevise dine påstander om at alle "kommunister" i Norge, visste hva som skjedde i Russland? "

Jeg tror bestemt at de fleste av politikere på venstresida f eks visste om drapene i Kambodsja under Pol Pot, men at opplysningene ble avvist som imperialistisk propaganda. De inviterte jo Pol Pot inn i FN og sørget for at han ble der. Massemordene på Filippinene ble hyllet bl a av AKP/ML. Det virker som at når de viser sin solidaritet utenlands, så er det alltid til massemordere.

Skrevet

"Forøvrig synes jeg Valla gikk av med stil."

Den hardheten og ubøyeligheten Valla har lagt for dagen kaller i alle fall ikke jeg _stil_. Hadde dama vært modig, så hadde ho turt vise litt mer ydmykhet og ikke denne steile "jeg kan ikke se at jeg har gjort noe galt"-holdningen.

Jeg tror de er ganske harde begge disse og Yssen noen hakk hardere.

Jeg grøsser når jeg ser og ikke minst hører denne dama snakke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror de er ganske harde begge disse og Yssen noen hakk hardere.

Jeg grøsser når jeg ser og ikke minst hører denne dama snakke.

Deg om det. Jeg ser en person som er blitt mobbet og trakkasert på jobben, og det syns jeg man skal ta veldig alvorlig. Hvordan ho er som menneske utenom dette er egentlig uvesentlig i denne sammenhengen.

Skrevet

Deg om det. Jeg ser en person som er blitt mobbet og trakkasert på jobben, og det syns jeg man skal ta veldig alvorlig. Hvordan ho er som menneske utenom dette er egentlig uvesentlig i denne sammenhengen.

Det jeg ser er en kvinne som ble rabiat da hennes venninne måtte rydde opp, når de -andre- i LO klaget over at hun gjorde en dårlig jobb.

Og så ser jeg annen kvinne som har blitt offentlig henrettet fordi hun gjorde jobben sin.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det jeg ser er en kvinne som ble rabiat da hennes venninne måtte rydde opp, når de -andre- i LO klaget over at hun gjorde en dårlig jobb.

Og så ser jeg annen kvinne som har blitt offentlig henrettet fordi hun gjorde jobben sin.

Ja, sånn ser jo Gerd-Liv Valla og Thorbjørn Berntsen på det også. Det må være fint å ha det sånn at man slipper ta inn over seg realitetene. :-)

Skrevet

Den dama skal være jævla glad hun ikke levde den gang kristenfolket løp rundt og lekte med fyrstikker.

Rart egentlig... at det sitter så mange mennesker rundt der og vet en hel masse om dyssosial personlighetsforstyrrelse og så sier de ikke noe. Hvor stor makt har egentlig dette mennesket?

Dama er psykopat, hun har ingen selvinsikt, ingen evne til å se at hun kan ha handlet feil, ingen innsikt i andre menneskers følelser.

Jeg husker ikke diagnosekriteriene for dyssosial personlighetsforstyrrelse, men jeg tror man finner mye Valla inni der. Det er disse folka som tidligere ble kalt psykopater. Vårt snille, lille land har fått oss en rystelse... Det er godt at det endelig er noen som orket å stå opp mot denne syke personen.

Rådet til omgivelsene pleier å være "hold dere unna dem". For det er ingen ting å gjøre med sånne.

Skrevet

Rart egentlig... at det sitter så mange mennesker rundt der og vet en hel masse om dyssosial personlighetsforstyrrelse og så sier de ikke noe. Hvor stor makt har egentlig dette mennesket?

Dama er psykopat, hun har ingen selvinsikt, ingen evne til å se at hun kan ha handlet feil, ingen innsikt i andre menneskers følelser.

Jeg husker ikke diagnosekriteriene for dyssosial personlighetsforstyrrelse, men jeg tror man finner mye Valla inni der. Det er disse folka som tidligere ble kalt psykopater. Vårt snille, lille land har fått oss en rystelse... Det er godt at det endelig er noen som orket å stå opp mot denne syke personen.

Rådet til omgivelsene pleier å være "hold dere unna dem". For det er ingen ting å gjøre med sånne.

Da trenger LO flere psykopater i ledelsen, for hun har jo fått til mye ettersom jeg skjønner.

Skrevet

Da trenger LO flere psykopater i ledelsen, for hun har jo fått til mye ettersom jeg skjønner.

Veldig fint det, om hun hadde sittet for seg selv og ikke hatt personalansvar og samkvem med andre mennesker....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...