Gjest hva skjer videre? Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har prøvd å komme inn på glamour sine sider. Men jeg kommer ikke lenger inn på gamle episoder. Er det noe jeg gjør galt eller er de stengt? Kanskje noen her inne vet hvordan det går videre? 0 Siter
Gjest tøysekoppen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Eric finner endelig roen med sin ekte kjærlighet, ja du vet hvem det er. Bridget finner ut at hun er gravid og blir overlykkelig, mens Harrieth lager en slu plan for å kapre firmaet. En person fra fortiden (= firehundre episoder siden i glamour-tid) dukker svært uventet opp, og med seg har han et viktig brev som kan ødelegge for mange. Så skjer et tragisk dødsfall/mord, og C.S.I.-teamet dukker opp. 0 Siter
Gjest god fornøyelse :) Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 http://ourworld.compuserve.com/Homepages/Scott_Novick/bb_home.htm 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er det virkelig noen som ser på det der!? Jeg fikk fullstendig latterkrampe en gang jeg hørte på TVNorge at de lå så mange episoder bak svensk tv at de slo sammen et par hundre episoder til et 5 minutters resyme for å komme etter... Sier vel sitt om innholdet i serien kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.