bouenas Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Alle leste tråder blir jo røde. Men i dag da jeg logget meg på var alt blått. Hvorfor? 0 Siter
Gjest ikke noe nytt det da Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Det skjer da veldig ofte hos meg .... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Har du slettet loggen? Jeg hadde samme problemet, selv om jeg ikke slettet loggen. Bytte fra IE til Firefox, og problemet var ute av verden. 0 Siter
Gemini Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Har du slette historikken i nettleseren din, så skjer akkurat det 0 Siter
bouenas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det skjer da veldig ofte hos meg .... Har ikke skjedd før her.. 0 Siter
bouenas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Har du slettet loggen? Jeg hadde samme problemet, selv om jeg ikke slettet loggen. Bytte fra IE til Firefox, og problemet var ute av verden. Nei, har ikke slettet den. Ja, har lurt på å bytte, også av andre grunner. 0 Siter
bouenas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Har du slette historikken i nettleseren din, så skjer akkurat det Aner ikke hvordan det gjøres, engang.... 0 Siter
bouenas Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det er sikkert pga vintern. Tror jeg også.., liker ikke vinter'n jeg heller :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.