Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Noen som har sett den? Altså episode 15 i sesong 3. Herregud så bra den var! Say no more! Det må være den beste episoden i hele sesong 3 hittil. Gled dere, dere som ikke har kommet så langt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Den ligger klar og venter ;o) Har ikke sett den enda men tenkte jeg skulle ta den etter middag. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Den ligger klar og venter ;o) Har ikke sett den enda men tenkte jeg skulle ta den etter middag. Konge! Gleder meg til dvdboksen kommer, da skal jeg se hele sesongen i ett strekk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Konge! Gleder meg til dvdboksen kommer, da skal jeg se hele sesongen i ett strekk. Det er mye bedre å se ting i ett strekk. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det er mye bedre å se ting i ett strekk. Ja, nå er det tre uker til neste episode av House, for en seigpining! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ja, nå er det tre uker til neste episode av House, for en seigpining! Det er seigpining på flere serier enn House. E.R er også slik. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det er seigpining på flere serier enn House. E.R er også slik. Over 40 dager til neste episode av Heroes! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg begynte å se sesong 3 på Canal+ denne uka. Har sett episode 1 og 2. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Jeg begynte å se sesong 3 på Canal+ denne uka. Har sett episode 1 og 2. Kongebra start! Morsomt å se House i den situasjonen, ikke sant? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hvor mange episoder er det i hver sesong? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kongebra start! Morsomt å se House i den situasjonen, ikke sant? Jo, men jeg registerer jo at veldig mange av episodene har den samme oppbyggingen og mer eller mindre den samme storyen, før House får sin eureka i en eller annen situasjon hvor han plutselig ser Onkel Skrue-lyspæra, og det begynner å irritere meg at det er det samme i alle episoder. Men jeg ler mye når jeg ser House. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Hvor mange episoder er det i hver sesong? Sesong 1 hadde 22 episoder, sesong 2 24 og sesong 3 blir også på 24 episoder. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Jo, men jeg registerer jo at veldig mange av episodene har den samme oppbyggingen og mer eller mindre den samme storyen, før House får sin eureka i en eller annen situasjon hvor han plutselig ser Onkel Skrue-lyspæra, og det begynner å irritere meg at det er det samme i alle episoder. Men jeg ler mye når jeg ser House. Formelen er jo lik i hver episode, men det dreier seg jo like mye (om ikke mer) om dramaet rundt House som person og menneskene rundt ham. Ler masse jeg og... Og hviner, griner og gliser. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Formelen er jo lik i hver episode, men det dreier seg jo like mye (om ikke mer) om dramaet rundt House som person og menneskene rundt ham. Ler masse jeg og... Og hviner, griner og gliser. Det dreier seg om sarkastiske kommentarer og humor. Der funker House. Men jeg gir meg litt ende over når jeg ser hvordan han løser 90 % av sakene, og det er når han får den lyspærebobla over hodet i en eller annen situasjon som setter ham på tanken. Helt utrolig at det er det samme hver eneste gang. Men moro er det. Sopranos Sesong 6 er forresten i Pizza-dealen til Peppes! 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det dreier seg om sarkastiske kommentarer og humor. Der funker House. Men jeg gir meg litt ende over når jeg ser hvordan han løser 90 % av sakene, og det er når han får den lyspærebobla over hodet i en eller annen situasjon som setter ham på tanken. Helt utrolig at det er det samme hver eneste gang. Men moro er det. Sopranos Sesong 6 er forresten i Pizza-dealen til Peppes! Jeg har ikke sett noe av Sopranos, jeg. Ikke har vi Peppes her heller. Blir vel dyrt hvis jeg skal få dem til å bringe pizzaen helt fra Oslo. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har ikke sett noe av Sopranos, jeg. Ikke har vi Peppes her heller. Blir vel dyrt hvis jeg skal få dem til å bringe pizzaen helt fra Oslo. Spørs om ikke det blir kostbart, ja. Jeg hadde trodde hele landet hadde Peppes. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Spørs om ikke det blir kostbart, ja. Jeg hadde trodde hele landet hadde Peppes. Ikke her i gokk. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Det skal jeg huske til sesong 3 kommer på dvd:-) Angrer på at jeg så hele sesong 2 på en helg. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Det skal jeg huske til sesong 3 kommer på dvd:-) Angrer på at jeg så hele sesong 2 på en helg. Men man kan jo bare ikke la være... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ah Plutselig ser jeg for meg at dette ikke blir en kjip fredagskveld likevel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.