Gå til innhold

Del 2 av den værste beskjeden man kan få

Anbefalte innlegg

Gjest LisaEmilie
Skrevet

I januar fikk jeg vite at man mistenkte at min datter ble utsatt for seksuelle overgrep. Det har vært en tøff tid.

I dag tilstod far overgrepene. Jeg kjenner ikke detaljene rundt tilståelsen, men jeg føler meg lettet for nå er min datter trygg og jeg føler en avsindig smerte over at mistankene viste seg å være korrekte.

Stakkars mitt barn....

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Åherregud.

Grusomt. Jeg føler med deg. Virkelig.

Gjest Be happy
Skrevet

Du burde jo være overlykkelig over at han tilstå så du slipper å sende ungen til ham og slipper årevis med styr.

Ikke mange som er så heldige.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du burde jo være overlykkelig over at han tilstå så du slipper å sende ungen til ham og slipper årevis med styr.

Oj, det tenkte ikke jeg på. Der har du jaggu rett. Mente ikke å være så negativ.

Skrevet

Vel, ja, men nå vet du hvem det er og det tror jeg er mye bedre enn å gå rundt og lure og ikke kunne stole på folk.

Håper det går bra med dere.

Skrevet

Uff, jeg føler med deg. Lykke til i denne vanskelige perioden, og trøst deg med at så lenge dere vet hvem det er, så kan dere hindre flere overgrep i framtiden! Håper han får en straff som fortjent...

*Trøsteklem*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Heldig er da et merkelig ord å bruke i en sånn sammenheng...

Skrevet

Fullstendig jævlig, men midt i alt er det godt at han tilsto.

Håper dere har mennesker rundt dere som støtter dere fullt ut!

Skrevet

Det er godt det har blitt satt en stopper for denne mannen!

Jeg ønsker dere lykke til videre i livet!

Skrevet

Håper den djevelen blir kastrert, og at han aldri får treffe datteren sin igjen.

Ønsker dere alt godt! *trøsteklem*

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Ja,vi er "heldige" som nå har en tilståelse og barnet blir beskyttet. Men det er fullstendig uforståeleig far kan gjøre slikt mot sitt barn.

Takk for all støtte.

Skrevet

Uff og uff så utrolig leit. Men samtidig godt at far tilsto. Det vil nok lette litt både får datteren din og for deg.

Jeg håper datteren din får hjelp til å bearbeide dette, samtidig som ting ikke blir gjort vanskeligere enn de er.

*trøsteklem*

Gjest Orker ikke pes nå.
Skrevet

Oj, det tenkte ikke jeg på. Der har du jaggu rett. Mente ikke å være så negativ.

u/t

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke alle fedre tilstår, så det må være en stor lettelse for deg!

Samtidig har du en datter du må ta vare på, både fysisk og psykisk! En av de hun stolte mest på i verden, har skadet henne på det mest utenkelige....

Så lett blir det ikke for noen av dere!

Håper vedkommende far får lang tid i fengselet.

Og ønsker deg og din datter et fredfullt liv og en tusen ganger bedre fremtid!

klem

Gjest Orker ikke pes nå.
Skrevet

Hæ?

Du skrev under Be Happy, men svarte Chiengmai som Psyk av alt.

Det er to nick.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg, Psyk av alt, svarte Be happy.

Så svarte ChiengMai også Be happy og ble liggende imellom meg og Be happy.

Du tar helt feil. Jeg er bare "Psyk av alt" og benytter kun dette nicket!

Gjest Orker ikke pes nå.
Skrevet

Jeg, Psyk av alt, svarte Be happy.

Så svarte ChiengMai også Be happy og ble liggende imellom meg og Be happy.

Du tar helt feil. Jeg er bare "Psyk av alt" og benytter kun dette nicket!

Ok, skjønner. Så nettopp at du hadde skrevet lenger nede.

Ikke lett, tok feil. Sorry!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ok, skjønner. Så nettopp at du hadde skrevet lenger nede.

Ikke lett, tok feil. Sorry!

Ok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...