Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hærlig! Da blir det ei god helg på deg vil jeg tro ;)

Også kan du gi komplimenter til dine medarbeidere kanskje? Fint med positive tilbakemeldinger :)

Skrevet

Hærlig! Da blir det ei god helg på deg vil jeg tro ;)

Også kan du gi komplimenter til dine medarbeidere kanskje? Fint med positive tilbakemeldinger :)

Gir alltid positive tilbakemeldinger til kollegene, jeg. :)

Skrevet

Gir alltid positive tilbakemeldinger til kollegene, jeg. :)

Det ante meg :)

Skrevet

Grattis! DET er noe å ta med seg, det.

Du har all grunn til å være stolt - og jeg håper og tror at du kommer til å føle deg enda mer komfortabel i jobben.

Skrevet

Gratulerer, sånt er virkelig ålreit å få høre! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så kjekt, da! Alltid trivelig å få positive tilbakemeldinger, og denne var jo skikkelig bra. :-)

Skrevet

Så kjekt, da! Alltid trivelig å få positive tilbakemeldinger, og denne var jo skikkelig bra. :-)

Jeg ble veldig glad for den. :)

Skrevet

Gratulerer, sånt er virkelig ålreit å få høre! :)

Takk, ja, det var en fin dag på jobben i dag. :)

Skrevet

Grattis! DET er noe å ta med seg, det.

Du har all grunn til å være stolt - og jeg håper og tror at du kommer til å føle deg enda mer komfortabel i jobben.

Takk! Det håper jeg også. :)

Skrevet

Så deilig å få ros! Sånn som arbeidslivet er nå, og samfunnet forøvrig, må man nesten tolke fravær av kritikk som et positivt tegn... Ros er sjeldent, så den må du kose deg med ja :-)

Skrevet

Så deilig å få ros! Sånn som arbeidslivet er nå, og samfunnet forøvrig, må man nesten tolke fravær av kritikk som et positivt tegn... Ros er sjeldent, så den må du kose deg med ja :-)

Ja, det er ikke så ofte vi får høre ros, så det tar jeg med meg. :)

Skrevet

Ikke verst du! Slik feedback gjør at man føler seg sett på jobb, kjempeviktig faktor for å trives :)

Skrevet

Ikke verst du! Slik feedback gjør at man føler seg sett på jobb, kjempeviktig faktor for å trives :)

Jepp! :)

Har tenkt flere ganger på jobben "Ah, for en fin jobb jeg egentlig har!".

Det må jo være et bra tegn. :)

Skrevet

Bank? Ingeniørfirma? Skole?

Neineinei. :)

Skrevet

Haha, ressurs ja.

Kommer inn som ny leder over helga. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...