Gjest sure kløe Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 kan jeg vaske tastaturet på lap top'n min ved å ha litt klorhexidin på en bomullspad? Jeg er redd det ligger sykt mye bakterier på den, for har infeksjon i huden bak øret, og i øyet nå (må bruke dråper med antibiotika). Er redd det skal bli verre om jeg tilfeldigvis rører ved øyet etter å ha hatt hendene på tastaturet uten å vaske dem. Og folk har lånt lap top'n, og de er overhodet ikke nøye med håndhygiene, etter å ha tatt på dyr osv. Har hund og rotter... 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror at du skal bruke en myk nesten tørr kost, ikke q-tips pga mye fuktighet kan skade. Jeg så på ekstrem rengjøring på tv at de brukte 5o% munnvann og 50% vann. Kanskje det går an å søke seg frem til serien? (Det kan være at jeg husker feil, men dette kan ikke skade så lenge du ikke har dryppvåt kost da) 0 Siter
Gjest sure kløe Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg tror at du skal bruke en myk nesten tørr kost, ikke q-tips pga mye fuktighet kan skade. Jeg så på ekstrem rengjøring på tv at de brukte 5o% munnvann og 50% vann. Kanskje det går an å søke seg frem til serien? (Det kan være at jeg husker feil, men dette kan ikke skade så lenge du ikke har dryppvåt kost da) Det gikk bra ) (var ikke våt bare fuktig) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Det gikk bra ) (var ikke våt bare fuktig) Hva brukte du? 0 Siter
Gjest sure kløe Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hva brukte du? sånn bomull pads, som jeg helte litt klorhexidin på. Passet på at den var fuktig, og ikke våt. Så strøk jeg forsiktig over hver tast og slik. gikk helt fint og jeg føler meg litt bedre ved tanken på at det er litt desinfisert liksom... 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 sånn bomull pads, som jeg helte litt klorhexidin på. Passet på at den var fuktig, og ikke våt. Så strøk jeg forsiktig over hver tast og slik. gikk helt fint og jeg føler meg litt bedre ved tanken på at det er litt desinfisert liksom... Flott! Ja det er sikkert renere nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.