Gå til innhold

På byen i kveld, men skal på jobb i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest Minuvs
Skrevet

Hva bør jeg gjøre for å slipppe mest mulig hangover? Skal på jobb i morgen ettermiddag, men har tenkt meg ut i kveld.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• creature

15

• hidi, the scorpion

12

• Sofies mamma

7

• mariaflyfly

2

Skrevet

Ta Zyrtec, drikk masse vann utover kvelden, drikk litt mindre alkohol enn vanlig og spis før du legger deg. Og sov mer enn to timer før du skal på jobb, liksom.

hidi, the scorpion
Skrevet

Drikke vann eller lettøl fra midnatt av!

mariaflyfly
Skrevet

Ikk drikk for mye, kom deg hjem i nogenlunde tid, og ta en Zytrec før du legger deg.

Gjest partyparty
Skrevet

begrense inntaket av alkohol? Ikke drikke på tom mage, og drikke vann før du legger deg. (ikke så veeldig sent :)

Gjest partyparty
Skrevet

detta veit du :)

Men det spørs om du glemmer alt når festen er igang da, hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hjelper ikke å tenke nå. Etter en sixpack glemmer du alle rådene du har fått, og tar morgendagen som den kommer.

Dette kan jeg!

Skrevet

Ikk drikk for mye, kom deg hjem i nogenlunde tid, og ta en Zytrec før du legger deg.

Skal Zyrtec'en tas etter drikkingen? Trodde den skulle tas før jeg?

Men dette er jeg ingen ekspert på, altså! :)

Gjest partyparty
Skrevet

Det hjelper ikke å tenke nå. Etter en sixpack glemmer du alle rådene du har fått, og tar morgendagen som den kommer.

Dette kan jeg!

Nettopp! Kjenner til det der. Altså, hvis du skal feste i dag og på jobb i morgen så stopp etter to pils :)

Skrevet

Bare du ikke drikker alkohol og legger deg like tidlig som vanlig, så er det ikke problem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nettopp! Kjenner til det der. Altså, hvis du skal feste i dag og på jobb i morgen så stopp etter to pils :)

Men det gjør du ikke.

Spørsmålet ditt burde altså vært: Hvordan håndterer jeg best fyllesyke når jeg våkner opp i morgen og skal på jobb.

Svar: Ta to paracet når du våkner for å pisse. Drikk MYE vann. Legg deg igjen, og sov helt til du må gå på jobb.

Når du våkner spiser du noe lett mat. Ikke kebabfaenskap på vei til jobb.

hidi, the scorpion
Skrevet

Dette kan jeg!

Hadde det vært meg kunne jeg fint ha festet i dag, for så å gå på jobb i morgen ettermiddag!

Ellers enig!

Skrevet

Drikk et glass vann etter hver alkoholenhet. Spis noe inni mellom.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det gjør du ikke.

Spørsmålet ditt burde altså vært: Hvordan håndterer jeg best fyllesyke når jeg våkner opp i morgen og skal på jobb.

Svar: Ta to paracet når du våkner for å pisse. Drikk MYE vann. Legg deg igjen, og sov helt til du må gå på jobb.

Når du våkner spiser du noe lett mat. Ikke kebabfaenskap på vei til jobb.

Kebab inntas før man tusler hjem om natten!

Gjest annlovinda
Skrevet

Drikk masse vann gjennom hele kvelden, også før du legger deg.

Skrevet

Drikk mest mulig tidlig på kvelden. ;) Etterhvert slakker du ned på tempoet og tar deg noe hærlig god nattmat uten alkohol. Så tusler du hjem å drikker et stort glass vann før du stuper i seng ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Drikk mest mulig tidlig på kvelden. ;) Etterhvert slakker du ned på tempoet og tar deg noe hærlig god nattmat uten alkohol. Så tusler du hjem å drikker et stort glass vann før du stuper i seng ;)

Beste anbefaling hittil! Bare man ikke glemmer seg og drikker til man stuper...Jeg er nøye med å få i meg nattmat! Det er nesten det beste ved hele byturen!

Og vann eller melk har jeg alltid tilgjengelig...

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene, så beklager om jeg gjentar noe.

- Ta en reseptfri allergitablett (om du har døgnåpent apotek i nærheten) før du begynner å drikke.

- Start kvelden med mat.

- Drikk kun en type alkohol (for eksempel: kun vodkadrinker, kun øl...).

- Drikk et glass vann mellom hver drink.

- Avslutt drikkingen i god tid før leggetid, slik at du ikke er på oppadgående rus fremdeles.

- Spis noe før du sovner og drikk enda mer vann.

Skrevet

Beste anbefaling hittil! Bare man ikke glemmer seg og drikker til man stuper...Jeg er nøye med å få i meg nattmat! Det er nesten det beste ved hele byturen!

Og vann eller melk har jeg alltid tilgjengelig...

Takk! :)

Nattmaten smaker fortreffelig ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...