Gå til innhold

Hva skjer i helga da folkens?

Anbefalte innlegg

Frøken Pryd
Skrevet

Endelig er fredagen her, og helga står for tur. Har DOL-folket noen spennende planer for helga?

Selv skal jeg slappe av hjemme i kveld. Hadde tenkt meg på en konsert i kveld, men er så sliten av en lang uke med forkjølelse og tett i pappen, så jeg droppa det i kveld.

I morgen skal jeg på plantasjen og kjøpe meg noen nye grønne planter (de jeg har holder på å ta kvelden - jeg har visst ikke så grønne fingre).

I morgen kveld har jeg både en invitasjon til en bursdagsfest til en kamerat som jeg ikke har så mye kontakt med lenger, og en middagsinvitasjon med en fyr jeg har truffet på byen ett par ganger - så jeg vet ikke helt hva jeg velger.

Søndagen skal jeg gå meg en lang tur,dersom det blir det været de har lovet, og ellers bare slappe av.

Frøken Pryd
Skrevet

Jobbe.

Denne helgen også? Har du aldri frihelg eller>? Kjedelig å måtte jobbe så mange helger sikkert.

Skrevet

Her er det en stille og rolig helg på meg og ungene. Min mann dro just på jobb og jobber hele helga.

Må ut å handle en kjapp tur i morgen. Å huske lotto ;)

Vi får muligens besøk av min søster og barna, det blir koselig. Ha ei god helg!

Skrevet

Denne helgen også? Har du aldri frihelg eller>? Kjedelig å måtte jobbe så mange helger sikkert.

Denne helga var det frivillig, da. :)

Frøken Pryd
Skrevet

Her er det en stille og rolig helg på meg og ungene. Min mann dro just på jobb og jobber hele helga.

Må ut å handle en kjapp tur i morgen. Å huske lotto ;)

Vi får muligens besøk av min søster og barna, det blir koselig. Ha ei god helg!

Ja, lotto må man huske - men jeg tror det er min tur å vinne i morgen altså ;)

Ha en koselig helg du også, selvom mannen jobber :)

Frøken Pryd
Skrevet

Denne helga var det frivillig, da. :)

Ok, det betyr at du har frihelger innimellom iallefall. Du får ha ei fin jobbehelg da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I kveld: Slappe av med Hærland og Skavlis.

I morgen: Trene (ser ut som en dass, så jeg må). Spise taco. Sannsynligvis en tur ut.

Ja! Jeg skal se Volver i løpet av helga.

Blir en veldig rolige helg for min del. Ingen dater eller noe annet unormalt.

Skrevet

Ok, det betyr at du har frihelger innimellom iallefall. Du får ha ei fin jobbehelg da :)

Takk for det. :)

Jobber vanligvis hver tredje helg, men synes som deg jeg omtrent jobber hver eneste helg. ;)

Skrevet

Akkurat nå spiser jeg middag. Ikveld blir det enda en episode av Heroes på Canal+ kl 01.

Imorgen skal jeg ut en tur på formiddagen, men har ingen planer på kvelden. Det blir egentlig greit å ikke gjøre noe i helga, har så lite penger før lønninga nå uansett.

Søndag blir det kanskje en tur på meg og mannen, ellers igrunnen ikke noe spesielt. Sikkert endel husarbeid på meg, og fotball på han, hehe.

Frøken Pryd
Skrevet

I kveld: Slappe av med Hærland og Skavlis.

I morgen: Trene (ser ut som en dass, så jeg må). Spise taco. Sannsynligvis en tur ut.

Ja! Jeg skal se Volver i løpet av helga.

Blir en veldig rolige helg for min del. Ingen dater eller noe annet unormalt.

Tv-kveld her også i kveld ja.

Men det er jo deilig med rolige helger da - syns jeg iallefall, men nå har jeg vært rolig så lenge pga forkjølelse og slikt, så nå er jeg litt rastløs - og må ut å finne på noe i morgen :)

Ha en strålende helg :)

Gjest blame
Skrevet

Tipper det blir nok en spenstig helg her.. Nå er straks kyllinggryta ferdig, den skal nytes til Nytt på nytt. Så skal jeg vel se noe annet mens det er Skavland (han er så kjedelig), etterfulgt av Politiagentene.

I morgen blir det husvask, en tur til Sverige og sikkert ikke så mye annet.

Søndag står det vel enda mindre på programmet..

Er ikke fylt 25 ennå, men kjerringtendensene lever i beste velgående.. :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg blir igjen å tar en rolig helg. Skal se noen filmer har jeg tenkt, ellers blir det å slappe av og kanskje lage noe god mat om jeg er mer sulten i morgen da! Ellers tror jeg at jeg får besøk av en venn i morgen:)!

Ha en riktig fin helg!

Frøken Pryd
Skrevet

Takk for det. :)

Jobber vanligvis hver tredje helg, men synes som deg jeg omtrent jobber hver eneste helg. ;)

Ja, jeg syns stadig jeg leser om at du jobber i helge, men det er kanskje de tingene man legger mest merke til - mens de helgen du ikke jobber, så tenker man ikke over det :)

Frøken Pryd
Skrevet

Akkurat nå spiser jeg middag. Ikveld blir det enda en episode av Heroes på Canal+ kl 01.

Imorgen skal jeg ut en tur på formiddagen, men har ingen planer på kvelden. Det blir egentlig greit å ikke gjøre noe i helga, har så lite penger før lønninga nå uansett.

Søndag blir det kanskje en tur på meg og mannen, ellers igrunnen ikke noe spesielt. Sikkert endel husarbeid på meg, og fotball på han, hehe.

Lite penger før lønning kjenner jeg godt til du - så helga før lønning blir som regel rolig - enten man vil eller ikke.

Du få ha ei strålendes helg uansett :)

Skrevet

Ja, jeg syns stadig jeg leser om at du jobber i helge, men det er kanskje de tingene man legger mest merke til - mens de helgen du ikke jobber, så tenker man ikke over det :)

Nei, da sitter jeg heller ikke og skriver innlegg om at jeg ikke jobber i helgen. :)

Frøken Pryd
Skrevet

Tipper det blir nok en spenstig helg her.. Nå er straks kyllinggryta ferdig, den skal nytes til Nytt på nytt. Så skal jeg vel se noe annet mens det er Skavland (han er så kjedelig), etterfulgt av Politiagentene.

I morgen blir det husvask, en tur til Sverige og sikkert ikke så mye annet.

Søndag står det vel enda mindre på programmet..

Er ikke fylt 25 ennå, men kjerringtendensene lever i beste velgående.. :-)

Kjerringtendenser - består de av politiagentane og tur til sverige eller??

I så fall har jeg ikke de kjerring-tendensene :)

Frøken Pryd
Skrevet

Jeg blir igjen å tar en rolig helg. Skal se noen filmer har jeg tenkt, ellers blir det å slappe av og kanskje lage noe god mat om jeg er mer sulten i morgen da! Ellers tror jeg at jeg får besøk av en venn i morgen:)!

Ha en riktig fin helg!

Håper du er på bedringens vei iallefall. Du må slappe av og kose deg i helgen - håper du får hyggelig besøk :)

Ha en fin helg!!

Skrevet

Lite penger før lønning kjenner jeg godt til du - så helga før lønning blir som regel rolig - enten man vil eller ikke.

Du få ha ei strålendes helg uansett :)

Hehe ja, vi har nettopp betalt ferien vår til London i sommer, så da er det skikkelig skrapat i pengekassen :)

Ha en flott helg, du også!

Frøken Pryd
Skrevet

Nei, da sitter jeg heller ikke og skriver innlegg om at jeg ikke jobber i helgen. :)

Nei, det er kanskje derfor ja... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...