Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Endelig er fredagen her, og helga står for tur. Har DOL-folket noen spennende planer for helga? Selv skal jeg slappe av hjemme i kveld. Hadde tenkt meg på en konsert i kveld, men er så sliten av en lang uke med forkjølelse og tett i pappen, så jeg droppa det i kveld. I morgen skal jeg på plantasjen og kjøpe meg noen nye grønne planter (de jeg har holder på å ta kvelden - jeg har visst ikke så grønne fingre). I morgen kveld har jeg både en invitasjon til en bursdagsfest til en kamerat som jeg ikke har så mye kontakt med lenger, og en middagsinvitasjon med en fyr jeg har truffet på byen ett par ganger - så jeg vet ikke helt hva jeg velger. Søndagen skal jeg gå meg en lang tur,dersom det blir det været de har lovet, og ellers bare slappe av. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Jobbe. Denne helgen også? Har du aldri frihelg eller>? Kjedelig å måtte jobbe så mange helger sikkert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Her er det en stille og rolig helg på meg og ungene. Min mann dro just på jobb og jobber hele helga. Må ut å handle en kjapp tur i morgen. Å huske lotto Vi får muligens besøk av min søster og barna, det blir koselig. Ha ei god helg! 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Denne helgen også? Har du aldri frihelg eller>? Kjedelig å måtte jobbe så mange helger sikkert. Denne helga var det frivillig, da. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Her er det en stille og rolig helg på meg og ungene. Min mann dro just på jobb og jobber hele helga. Må ut å handle en kjapp tur i morgen. Å huske lotto Vi får muligens besøk av min søster og barna, det blir koselig. Ha ei god helg! Ja, lotto må man huske - men jeg tror det er min tur å vinne i morgen altså Ha en koselig helg du også, selvom mannen jobber 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Denne helga var det frivillig, da. Ok, det betyr at du har frihelger innimellom iallefall. Du får ha ei fin jobbehelg da 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 I kveld: Slappe av med Hærland og Skavlis. I morgen: Trene (ser ut som en dass, så jeg må). Spise taco. Sannsynligvis en tur ut. Ja! Jeg skal se Volver i løpet av helga. Blir en veldig rolige helg for min del. Ingen dater eller noe annet unormalt. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ok, det betyr at du har frihelger innimellom iallefall. Du får ha ei fin jobbehelg da Takk for det. Jobber vanligvis hver tredje helg, men synes som deg jeg omtrent jobber hver eneste helg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Akkurat nå spiser jeg middag. Ikveld blir det enda en episode av Heroes på Canal+ kl 01. Imorgen skal jeg ut en tur på formiddagen, men har ingen planer på kvelden. Det blir egentlig greit å ikke gjøre noe i helga, har så lite penger før lønninga nå uansett. Søndag blir det kanskje en tur på meg og mannen, ellers igrunnen ikke noe spesielt. Sikkert endel husarbeid på meg, og fotball på han, hehe. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 I kveld: Slappe av med Hærland og Skavlis. I morgen: Trene (ser ut som en dass, så jeg må). Spise taco. Sannsynligvis en tur ut. Ja! Jeg skal se Volver i løpet av helga. Blir en veldig rolige helg for min del. Ingen dater eller noe annet unormalt. Tv-kveld her også i kveld ja. Men det er jo deilig med rolige helger da - syns jeg iallefall, men nå har jeg vært rolig så lenge pga forkjølelse og slikt, så nå er jeg litt rastløs - og må ut å finne på noe i morgen Ha en strålende helg 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Tipper det blir nok en spenstig helg her.. Nå er straks kyllinggryta ferdig, den skal nytes til Nytt på nytt. Så skal jeg vel se noe annet mens det er Skavland (han er så kjedelig), etterfulgt av Politiagentene. I morgen blir det husvask, en tur til Sverige og sikkert ikke så mye annet. Søndag står det vel enda mindre på programmet.. Er ikke fylt 25 ennå, men kjerringtendensene lever i beste velgående.. :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg blir igjen å tar en rolig helg. Skal se noen filmer har jeg tenkt, ellers blir det å slappe av og kanskje lage noe god mat om jeg er mer sulten i morgen da! Ellers tror jeg at jeg får besøk av en venn i morgen:)! Ha en riktig fin helg! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Takk for det. Jobber vanligvis hver tredje helg, men synes som deg jeg omtrent jobber hver eneste helg. Ja, jeg syns stadig jeg leser om at du jobber i helge, men det er kanskje de tingene man legger mest merke til - mens de helgen du ikke jobber, så tenker man ikke over det 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Akkurat nå spiser jeg middag. Ikveld blir det enda en episode av Heroes på Canal+ kl 01. Imorgen skal jeg ut en tur på formiddagen, men har ingen planer på kvelden. Det blir egentlig greit å ikke gjøre noe i helga, har så lite penger før lønninga nå uansett. Søndag blir det kanskje en tur på meg og mannen, ellers igrunnen ikke noe spesielt. Sikkert endel husarbeid på meg, og fotball på han, hehe. Lite penger før lønning kjenner jeg godt til du - så helga før lønning blir som regel rolig - enten man vil eller ikke. Du få ha ei strålendes helg uansett 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ja, jeg syns stadig jeg leser om at du jobber i helge, men det er kanskje de tingene man legger mest merke til - mens de helgen du ikke jobber, så tenker man ikke over det Nei, da sitter jeg heller ikke og skriver innlegg om at jeg ikke jobber i helgen. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Tipper det blir nok en spenstig helg her.. Nå er straks kyllinggryta ferdig, den skal nytes til Nytt på nytt. Så skal jeg vel se noe annet mens det er Skavland (han er så kjedelig), etterfulgt av Politiagentene. I morgen blir det husvask, en tur til Sverige og sikkert ikke så mye annet. Søndag står det vel enda mindre på programmet.. Er ikke fylt 25 ennå, men kjerringtendensene lever i beste velgående.. :-) Kjerringtendenser - består de av politiagentane og tur til sverige eller?? I så fall har jeg ikke de kjerring-tendensene 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Jeg blir igjen å tar en rolig helg. Skal se noen filmer har jeg tenkt, ellers blir det å slappe av og kanskje lage noe god mat om jeg er mer sulten i morgen da! Ellers tror jeg at jeg får besøk av en venn i morgen:)! Ha en riktig fin helg! Håper du er på bedringens vei iallefall. Du må slappe av og kose deg i helgen - håper du får hyggelig besøk Ha en fin helg!! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Lite penger før lønning kjenner jeg godt til du - så helga før lønning blir som regel rolig - enten man vil eller ikke. Du få ha ei strålendes helg uansett Hehe ja, vi har nettopp betalt ferien vår til London i sommer, så da er det skikkelig skrapat i pengekassen Ha en flott helg, du også! 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Nei, da sitter jeg heller ikke og skriver innlegg om at jeg ikke jobber i helgen. Nei, det er kanskje derfor ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.