Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nei, det er kanskje derfor ja... Men er heller glad i å syte over at jeg skal jobbe, hehe. Føler alltid det er sånne "Hva skal du gjøre i helga"-tråder når jeg har arbeidshelger, jeg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 I kveld: Slappe av med Hærland og Skavlis. I morgen: Trene (ser ut som en dass, så jeg må). Spise taco. Sannsynligvis en tur ut. Ja! Jeg skal se Volver i løpet av helga. Blir en veldig rolige helg for min del. Ingen dater eller noe annet unormalt. Hehe dater er unormalt for deg, mener du? 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Men er heller glad i å syte over at jeg skal jobbe, hehe. Føler alltid det er sånne "Hva skal du gjøre i helga"-tråder når jeg har arbeidshelger, jeg. Hehe, jeg skjønner godt at du er glad i å syte litt når du må jobbe. De fleste har jo fri i helgene, så du får jo litt sympati når du syter også da Staaakal deg da...som må jobbe i helge...he he 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hehe, jeg skjønner godt at du er glad i å syte litt når du må jobbe. De fleste har jo fri i helgene, så du får jo litt sympati når du syter også da Staaakal deg da...som må jobbe i helge...he he Ja, buhu, stakkars meg! Men litt hyggeligere når lønnsslippen kommer. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Ja, buhu, stakkars meg! Men litt hyggeligere når lønnsslippen kommer. Ja, det skjønner jeg godt. Det vises nok litt på lønnsslippen med en ekstra jobbehelg i ny og ne 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ja, det skjønner jeg godt. Det vises nok litt på lønnsslippen med en ekstra jobbehelg i ny og ne Oh yes. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kjerringtendenser - består de av politiagentane og tur til sverige eller?? I så fall har jeg ikke de kjerring-tendensene Kjerringtendensene er vel når jeg sitter alene hjemme med nrk1, når jeg strengt tatt skulle vært ute på vift Med håndarbeidet og boka mi.. hehe 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Kjerringtendensene er vel når jeg sitter alene hjemme med nrk1, når jeg strengt tatt skulle vært ute på vift Med håndarbeidet og boka mi.. hehe Åhh - vel da har jeg kanskje litt kjerringtendenser jeg også, selvom jeg ikke driver med håndarbeid Jaja, det behøver da ikke være noe galt i å være litt kjerring vel...he he 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hehe dater er unormalt for deg, mener du? Kommer an på hvordan man definerer en date. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Tv-kveld her også i kveld ja. Men det er jo deilig med rolige helger da - syns jeg iallefall, men nå har jeg vært rolig så lenge pga forkjølelse og slikt, så nå er jeg litt rastløs - og må ut å finne på noe i morgen Ha en strålende helg Ja, jeg har faktisk sett fram til en rolig helg. Jupp! God helg til deg også. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kommer an på hvordan man definerer en date. Hehe, minner meg om Jokke fra Pondus. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Håper du er på bedringens vei iallefall. Du må slappe av og kose deg i helgen - håper du får hyggelig besøk Ha en fin helg!! Tenker jeg får en så super helg som jeg kan ha etter formen min! Blir koslig med besøk hvertfall! Ellers går det bedre med meg, ja. Men håper denne helga gjør underverker! Trenge å være på beina igjen snart! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kommer an på hvordan man definerer en date. Er det så mange måter å definere det på da? 0 Siter
Alisha Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Blir vel tven og sofaen på meg i kveld i vertfall. Ellers ingen planer for helgen... En tur på shopping i morga kanskje. God helg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hehe, minner meg om Jokke fra Pondus. Jokke er en fin mann. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jokke er en fin mann. Han drar (dro) iallfall mange fine damer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Han drar (dro) iallfall mange fine damer. Jeg har heldigvis noe mer edruelig smak enn Jokke. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har heldigvis noe mer edruelig smak enn Jokke. Men han endte jo opp med en bra berte til slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.