hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nei, jeg er ikke trollnicket kattepus. Men ca hva sa hun? Handlet det om sex? - creature Skrev han i dag! 0 Siter
Gjest litt lei gitt Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kanskje det holder med denne type tråder på forumet nå? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Og jeg er pave. Like troverdig, er det ikke? Naivismen leme leve. 0 Siter
creature Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er dette et forsvar mot anklager, en latterliggjøring, en uthenging...? Hvorfor denne tråden? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Eh, hæ? Hva prater du om egentlig? Zakkoo, creature og alle andre nick han har brukt, er ikke den samme som "lille kattepus". For meg har de aldri hatt lik skrivemåte eller måten de mot andre... Naiv er jeg muligens, men crature kunne heller ikke si det jeg og kattepusen vet! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Zakkoo, creature og alle andre nick han har brukt, er ikke den samme som "lille kattepus". For meg har de aldri hatt lik skrivemåte eller måten de mot andre... Naiv er jeg muligens, men crature kunne heller ikke si det jeg og kattepusen vet! Men asså, snakker vi om et spesifikkt innlegg idag eller siden du skriver om dette nå? Skjønner ikke hva du egentlig mente med innlegget jeg. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Zakkoo, creature og alle andre nick han har brukt, er ikke den samme som "lille kattepus". For meg har de aldri hatt lik skrivemåte eller måten de mot andre... Naiv er jeg muligens, men crature kunne heller ikke si det jeg og kattepusen vet! Det har aldri falt deg inn at han kan late som han ikke vet? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Er dette et forsvar mot anklager, en latterliggjøring, en uthenging...? Hvorfor denne tråden? Fordi alle har sagt at du er "en liten kattepus", og jeg har sagt nei! De mener du innrømmet alt i tråden om vann! 0 Siter
creature Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Zakkoo, creature og alle andre nick han har brukt, er ikke den samme som "lille kattepus". For meg har de aldri hatt lik skrivemåte eller måten de mot andre... Naiv er jeg muligens, men crature kunne heller ikke si det jeg og kattepusen vet! Den hemmeligheten er nok ikke så fantastisk som du vil gi inntrykk av. Hadde den vært det, hadde du ikke engang nevnt den her. Virker mer som en oppmerksomhetsgreie. 0 Siter
creature Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Fordi alle har sagt at du er "en liten kattepus", og jeg har sagt nei! De mener du innrømmet alt i tråden om vann! Tråd om vann!? Lol, har vi hatt en egen vanntråd! Nei, jeg har vel aldri innrømmet noe som helst ang. kattepusen. Jeg har verken bekreftet eller avkreftet noe inntil nå. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Den hemmeligheten er nok ikke så fantastisk som du vil gi inntrykk av. Hadde den vært det, hadde du ikke engang nevnt den her. Virker mer som en oppmerksomhetsgreie. Nei, har aldri sagt den var fantastisk! Men den er min og kattepus sin måte å identifisere hverandre! Ikke verre enn det! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Tråd om vann!? Lol, har vi hatt en egen vanntråd! Nei, jeg har vel aldri innrømmet noe som helst ang. kattepusen. Jeg har verken bekreftet eller avkreftet noe inntil nå. Zakkooo hadde en vanntråd! Det burde du huske... 0 Siter
creature Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Zakkooo hadde en vanntråd! Det burde du huske... Om VANN!? Kan ikke huske det, nei. Er smått multippel, men burde jo kunne huske det. Sikker på at det ikke var vantro? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Om VANN!? Kan ikke huske det, nei. Er smått multippel, men burde jo kunne huske det. Sikker på at det ikke var vantro? Tittelen var "vann suger" 0 Siter
creature Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Tittelen var "vann suger" Rart. Den mener jeg å være 100% sikker på at zakkoo ikke skreiv. Nå ringer det en bjelle. Men den handlet da vitterlig ikke om vann! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Rart. Den mener jeg å være 100% sikker på at zakkoo ikke skreiv. Nå ringer det en bjelle. Men den handlet da vitterlig ikke om vann! Nei! Den handlet om en vannsuger! 0 Siter
creature Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nei! Den handlet om en vannsuger! Nettopp, så hvorfor skriver du at den handlet om vann? Jo, jeg har den svakt i minnet. Men hjernen min kobler den til en annen identitet. Var det virkelig zakkoo som skreiv den? 0 Siter
bouenas Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor skrev du da "Hello kattepus" til meg i min tråd; "1000 spørsmål om støv"? Javisst var tråden tullete, men langt i fra trollete/pusete. Jeg lurte virkelig på det med støv , og skrev da også under med mitt nick. Jeg valgte i utgangspunktet og overse det, men siden du tar opp temaet kattepuser igjen, så.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.