Gå til innhold

Alle som trodde at lille kattepus var...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp, så hvorfor skriver du at den handlet om vann?

Jo, jeg har den svakt i minnet. Men hjernen min kobler den til en annen identitet. Var det virkelig zakkoo som skreiv den?

Å herliga london, Who cares?!

Det var en tråd, den var om vann suger.

Søk den opp om det er så vanskelig for dere, trenger jo ikke å lage en laaaaang en-til-to prat om den het det eller det?!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

14

• creature

10

• bouenas

9

• Hatsumomo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor skrev du da "Hello kattepus" til meg i min tråd; "1000 spørsmål om støv"?

Javisst var tråden tullete, men langt i fra trollete/pusete. Jeg lurte virkelig på det med støv :), og skrev da også under med mitt nick.

Jeg valgte i utgangspunktet og overse det, men siden du tar opp temaet kattepuser igjen, så....

Har _aldri_ skrevet under andre nick enn mitt eget! Sorry!

Skrevet

Å herliga london, Who cares?!

Det var en tråd, den var om vann suger.

Søk den opp om det er så vanskelig for dere, trenger jo ikke å lage en laaaaang en-til-to prat om den het det eller det?!

Who cares? Virker som DU bryr deg, hidi og jeg diskuterer her, hvorfor blande seg?

Tror forresten vannsuger-debatten er sletta.

Skrevet

Neida, det var ikke det jeg mente :) I tråden min om støv, tror det var den 28.02(?), så skrev du til meg, med ditt nick; "Hello kattepus....".

Og jeg lurte bare på hvorfor..

Skrevet

Neida, det var ikke det jeg mente :) I tråden min om støv, tror det var den 28.02(?), så skrev du til meg, med ditt nick; "Hello kattepus....".

Og jeg lurte bare på hvorfor..

Var visst 27.02.

Skrevet

må bare spørre.. hvor leser du at hun påstår du har skrevet under annet nick..?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Har aldri skrevet under falsk nick...

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Har aldri skrevet under falsk nick...

Hæ?? Jeg sier da ikke at du har det. Om mitt poeng er at bouenas sier heller ikke det. Så hvorfor svarer du da dette?

Egentlig er jeg ikke interessert, merker jeg, men du svarer ofte veldig "økseskaft".

Skrevet

Takk. Måtte lese mitt innlegg om igjen, om det kunne misforstås..

Skrevet

Takk. Måtte lese mitt innlegg om igjen, om det kunne misforstås..

Hun svarer det samme til meg, så jeg tror ikke det er vi to som er på jordet her, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg mente ikke at du hadde skrevet under med falskt nick. Men du hentydet(?) at jeg var kattepusen i min tråd om støv..

Jeg bare lurte på hvorfor. Det er ikke noe big deal, altså, du trenger ikke svare.

Skrevet

Var visst 27.02.

Det er du som står bak diverse trollenick som prøver å få folk til å tro at JEG er kattepusen, ikke sant?

Skrevet

Hun svarer det samme til meg, så jeg tror ikke det er vi to som er på jordet her, for å si det sånn.

Ja, jeg ser det nå....

Skrevet

Ja, jeg ser det nå....

skjønner ikke helt hva jeg gjør i denne tråden, temaet er totalt uinteressant, får heller tusle meg i seng tror jeg :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg mente ikke at du hadde skrevet under med falskt nick. Men du hentydet(?) at jeg var kattepusen i min tråd om støv..

Jeg bare lurte på hvorfor. Det er ikke noe big deal, altså, du trenger ikke svare.

Jeg beklager! Kanskje skrivemåten lignet...

Skrevet

Det er du som står bak diverse trollenick som prøver å få folk til å tro at JEG er kattepusen, ikke sant?

Har du hørt sånt tull. Jeg har aldri hatt diverse trollenick. Har jeg spurt om noe "anonymt", har jeg brukt annet nick, ja, men aldri trolleinnlegg!

Og hvorfor skulle jeg prøve å få noen til å tro at du er kattepusen?? Beklager, men jeg har ikke engang lagt merke til ditt nick før de siste dagene.

Gjest Jøjemeg
Skrevet

Hva pokker gjør du her, når du liksom er i Polen? Snakk om taper...

Skrevet

Hva pokker gjør du her, når du liksom er i Polen? Snakk om taper...

For internett fungerer ikke der? :o)

Skrevet

Jeg beklager! Kanskje skrivemåten lignet...

Alt i orden! Men det står da vitterlig med din signatur. (måtte sjekke på ny for sikkerhetsskyld)

Men igjen, no big deal! :)

Skrevet

Har du hørt sånt tull. Jeg har aldri hatt diverse trollenick. Har jeg spurt om noe "anonymt", har jeg brukt annet nick, ja, men aldri trolleinnlegg!

Og hvorfor skulle jeg prøve å få noen til å tro at du er kattepusen?? Beklager, men jeg har ikke engang lagt merke til ditt nick før de siste dagene.

Trodde det var du som var kattepusen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...