bouenas Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Trodde det var du som var kattepusen. Beklager, må nok skuffe deg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Alt i orden! Men det står da vitterlig med din signatur. (måtte sjekke på ny for sikkerhetsskyld) Men igjen, no big deal! Står det min signatur så er det meg! 0 Siter
Piraye Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Morsomt. Alle mistenker alle. Ingen som mistenker meg da? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Morsomt. Alle mistenker alle. Ingen som mistenker meg da? Har aldri mistenkt alle! Har alltid mine mistanker mot noen, og du er ikke inkludert! klem 0 Siter
Piraye Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Har aldri mistenkt alle! Har alltid mine mistanker mot noen, og du er ikke inkludert! klem Det var enda godt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Igjen: Kan du sende meg noe av det du røyker? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Hva sa orakelet i Delfi? Who cares? Hun var så rusa, at jeg fikk ingenting ut av det! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Igjen: Kan du sende meg noe av det du røyker? Endelig noen som vil røyke! Prince! *lol* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Trodde det var du som var kattepusen. Mannen til en kollega kalte kona for kattepus i en periode da hun hadde mye å gjøre, hun kom hjem, spiste, strøk på dør og kom hjem for å sove. 0 Siter
creature Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Mannen til en kollega kalte kona for kattepus i en periode da hun hadde mye å gjøre, hun kom hjem, spiste, strøk på dør og kom hjem for å sove. Katter er selvstendige, takk for det! Aldri om jeg skal ha hund. Møkkadyr :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Det er bare å kopiere noen gamle innlegg, så kan man være hvem som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.