Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg bil!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp! Lillemus blir herved Rallymus! :o)

Den skal riktignok bo på landet den første tiden, til jeg blir trygg nok til å kjøre den hjem til byen. :o) Den er sååå fin! Blå golf fra 1986 som har gått langt og lenger enn langt, men jeg har stor tro på at vi skal få noen fine år sammen. :o)

Gjest Vekten87
Skrevet

ååå så gøy.. brom brom... bånn gass no.. god tur :P

Frøken Pryd
Skrevet

Grattis med bil da - og lykke til med kjøringa :)

Skrevet

Grattis!!

Jeg har eid en golf fra 1986, og aldri igjen, for å si det sånn. ;) Håper din erfaring blir bedre enn min.

Gjest annlovinda
Skrevet

Gratulerer med bil, håper du blir fornøyd med kjøpet.

Jeg kjører også rundt i en golf, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Send et varsel når du kjører i nabolaget, da! Sving innom og vis fram rallybilen :D

Skrevet

Ikke verst. Gratulerer med kjøpet!

Kjør forsiktig - og husk refleksvest tredd ned over ryggen på passasjersetet.

Skrevet

Ikke verst. Gratulerer med kjøpet!

Kjør forsiktig - og husk refleksvest tredd ned over ryggen på passasjersetet.

*Fnis* Vesten er selvsagt innkjøpt, jeg skal selv ut og legge den i bilen i morra - dog ikke over rygge på pasasjersetet! ;o)

Skrevet

Stilig! Gratulerer, ja håper dere får en fin fartstid sammen :)

mariaflyfly
Skrevet

Åhhhhhh, masse gratulerer, kjære Rallymus! :D

Nå er det bare trening som skal til, så kommer du til å bli så glad i å kjøre, så! :)

Gjest mandolina
Skrevet

"Gratulerer med ny sparegris." sa faren min til søsteren min, da hun kjøpte seg bil.

Bilen er et pengesluk, og du får ikke ut pengene igjen, som i sparegrisen.

Håper du får glede av den da.

Hilsen

Skrevet

"Gratulerer med ny sparegris." sa faren min til søsteren min, da hun kjøpte seg bil.

Bilen er et pengesluk, og du får ikke ut pengene igjen, som i sparegrisen.

Håper du får glede av den da.

Hilsen

Nå skulle jeg nok rettet opp overskrifta her til "Jeg har fått meg bil", for det viste seg at jeg ikke fikk lov til å betale annet enn forsikring og omregistrering selv, resten insisterer kjæresten min på å betale! :o))))

Det kommer sikkert til å gå noen kroner på bilen, men pyttsan! Jeg regner med å ha den et par år, skrote den (evt. selge om det er mulig da) og så se meg om etter noe nyere når jeg forhåpentligvis er over den verste bulkeperioden. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...