Lillemus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jepp! Lillemus blir herved Rallymus! ) Den skal riktignok bo på landet den første tiden, til jeg blir trygg nok til å kjøre den hjem til byen. ) Den er sååå fin! Blå golf fra 1986 som har gått langt og lenger enn langt, men jeg har stor tro på at vi skal få noen fine år sammen. ) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 ååå så gøy.. brom brom... bånn gass no.. god tur 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Grattis med bil da - og lykke til med kjøringa 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Grattis!! Jeg har eid en golf fra 1986, og aldri igjen, for å si det sånn. Håper din erfaring blir bedre enn min. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med bil, håper du blir fornøyd med kjøpet. Jeg kjører også rundt i en golf, og er veldig fornøyd med den. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Send et varsel når du kjører i nabolaget, da! Sving innom og vis fram rallybilen 0 Siter
cathlin Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1173473711' post='3564896] Send et varsel når du kjører i nabolaget, da! Sving innom og vis fram rallybilen Gratulerer! Fin bil. http://www.myfreecolouringpages.com/transport_coloring_pages/mouse_car.gif 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ikke verst. Gratulerer med kjøpet! Kjør forsiktig - og husk refleksvest tredd ned over ryggen på passasjersetet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Ikke verst. Gratulerer med kjøpet! Kjør forsiktig - og husk refleksvest tredd ned over ryggen på passasjersetet. *Fnis* Vesten er selvsagt innkjøpt, jeg skal selv ut og legge den i bilen i morra - dog ikke over rygge på pasasjersetet! ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Stilig! Gratulerer, ja håper dere får en fin fartstid sammen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Åhhhhhh, masse gratulerer, kjære Rallymus! Nå er det bare trening som skal til, så kommer du til å bli så glad i å kjøre, så! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 "Gratulerer med ny sparegris." sa faren min til søsteren min, da hun kjøpte seg bil. Bilen er et pengesluk, og du får ikke ut pengene igjen, som i sparegrisen. Håper du får glede av den da. Hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 "Gratulerer med ny sparegris." sa faren min til søsteren min, da hun kjøpte seg bil. Bilen er et pengesluk, og du får ikke ut pengene igjen, som i sparegrisen. Håper du får glede av den da. Hilsen Nå skulle jeg nok rettet opp overskrifta her til "Jeg har fått meg bil", for det viste seg at jeg ikke fikk lov til å betale annet enn forsikring og omregistrering selv, resten insisterer kjæresten min på å betale! )))) Det kommer sikkert til å gå noen kroner på bilen, men pyttsan! Jeg regner med å ha den et par år, skrote den (evt. selge om det er mulig da) og så se meg om etter noe nyere når jeg forhåpentligvis er over den verste bulkeperioden. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.